hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیت‌های کرونایی در لرستان تا ۲۳ آبان ماه استمرار دارد

اعمال محدودیت‌های کرونایی در لرستان تا ۲۳ آبان ماه استمرار دارد

به دلیل گسترش شیوع بیماری کرونا، محدودیت‌های کرونایی مصوب ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در مرکز لرستان و ۵ شهرستان دیگر، تا ۲۳ آبان ماه اعمال می‌شود.
بر اساس ابلاغ چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری، اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح استان لرستان همزمان با ۲۴ استان دیگر از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه به مدت ۱۰ روز اعمال خواهد شد.
براین اساس، در شهر خرم‌آباد مشاغل گروه شماره ۳ و ۴ و در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، نورآباد، دورود و الیگودرز هر سه دسته مشاغل به دلیل وضعیت قرمز تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه جاری تعطیل می‌شوند.
محدودیت تردد خودروها تا جمعه ساعت ۲۴ پابرجاست
سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان نیز در این رابطه گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، همچنان در ورودی و خروجی مرکز لرستان محدودیت‌ها تا جمعه ساعت ۲۴ پابرجاست.
وی تصریح کرد: از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان جلوگیری می‌شود و همچنین از خروج خودروهای با پلاک بومی به خارج از استان ممانعت می‌شود.
ورودی و خروجی‌های آرامستان ها بسته است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با تاکید بر اینکه در خصوص تمام آرامستان های استان به صورت ویژه محدودیت قائل هستیم، گفت: ورودی و خروجی‌های آرامستان ها بسته است و رانندگانی که اصرار بر عبور داشته و یا در محل توقف کنند برابر مقررات اعمال قانون می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد