hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > یارانه ۱۲۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزئیات

یارانه ۱۲۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزئیات

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق طرح تامین کالاهای اساسی، دولت باید در ۶ ماه دوم سال جاری، حدود ٣٠ هزار میلیارد تومان اعتبار را به طرح تأمین کالاهای اساسی اختصاص دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح تأمین کالاهای اساسی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ابتدا چندین طرح با محوریت تأمین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس مطرح بود که طی بررسی‌ها صورت گرفته در کمیسیون برنامه و بودجه، نهایتاً طرح فعلی تأمین کالاهای اساسی نهایی شد.

وی افزود: طبق این طرح، دولت باید در ۶ ماه دوم سال جاری، حدود ٣٠ هزار میلیارد تومان اعتبار را به طرح تأمین کالاهای اساسی اختصاص دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق این طرح مبلغ ١٢٠هزار تومان به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا سوم واریز می‌شود و مابقی دهک‌ها نیز به ازای هر نفر ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. این طرح تنها شامل کسانی می‌شود که یارانه معیشتی را دریافت می‌کنند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر دولت به صورت جزیره‌ای کشور را مدیریت می‌کند؛ زیرا در برخی بخش‌ها در نحوه پرداخت اعتبار افراط می‌کند و در برخی از بخش‌ها نیز تفریط می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجلس نسبت به مخالفت دولت این طرح به نتیجه برسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد