hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دانشگاهیان دانشگاه سمنان اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه سمنان اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)را محکوم کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان با صدور بیانیه‌ای اهانت ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد:
متن پیام به این شرح است:

هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‌ وَ دِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ

او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد تا آن را بر همه آیین‌ها غالب گرداند، هرچند مشرکان کراهت داشته باشند!
 سوره مبارکه توبه آیه ۳۳

و بازهم نشانه ای از بروز نسخه جدیدی از اسلام هراسی با توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) تحت عنوان آزادی بیان توسط  رئیس جمهور فرانسه رخداد.
بار دیگر با افزایش اسلام‌خواهی و شنیدن پیام رحمت در غرب و احساس خطر و ناتوانی، مثلث منحوس آمریکا، اسرائیل و غرب سعی در ترویج دین گریزی در اروپای مدرن را دارند.

قطعاً اینگونه اقدامات ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی بوده و طبق وعده الهی اسلام و تمدن اسلامی به عنوان آخرین و کاملترین آیین انسان ساز آسمانی سرانجام عالمگیر خواهد شد.

ما دانشگاهیان دانشگاه سمنان ضمن ابراز انزجار، این عمل و گفتار بی شرمانه را که تنها توهین به دین و پیامبر اسلام نیست، بلکه توهینی آشکار به کلیه ادیان و مذاهب است ، را محکوم می‌کنیم.
بسیج اساتید دانشگاه سمنان و برخی دیگر از واحدها و تشکل‌های دانشگاه سمنان نیز در بیانیه جداگانه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام را محکوم کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد