hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای 25 عنوان برنامه توسط کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در هفته پدافند غیرعامل

اجرای 25 عنوان برنامه توسط کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در هفته پدافند غیرعامل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان از برگزاری 25 عنوان برنامه توسط دستگاههای عضو این کارگروه در هفته پدافند غیرعامل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز دوشنبه همزمان با اولین روز از هفته پافند غیرعامل افزود: این برنامه های توسط این اداره کل و دستگاههای عضو کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اجرا می شود.
وی اظهار داشت: از این تعداد، پنج عنوان برنامه مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مطبوعات استان سمنان است که شامل انجام گفت و گوهای تخصصی با مدیران در موضوع اهمیت پدافند غیرعامل، تبیین محورهای شش گانه مورد نظر در خصوص ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل و اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها و اهداف پدافند غیرعامل توسط رسانه ها و خبرنگاران است.
فلاح، پلیس فتا، دانشگاه سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرماندهی نیروی انتظامی را از اعضای کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شورای پدافند غیرعامل استان معرفی کرد و افزود: این دستگاهها نیز در مجموع 20 عنوان برنامه را در هفته پدافند غیرعامل در زمینه های مختلف برگزار می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تولید محتوی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و انتشار آن از طریق سامانه شاد آموزشی و پرورش و فضای مجازی صدا و سیما توسط پلیس فتا، ارائه بسته های فرهنگی و بهداشتی با محوریت مرکز مشاوره دانشگاه سمنان، اطلاع رسانی بصری در سطح شهر توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، برگزاری کارگاههای آموزشی مهارت مثبت، برگزاری مسابقه فرهنگی و کتابخوانی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و نیز تولید محتوی و نیز برگزاری کارگاههای آموزشی و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی را از برنامه های پیش بینی شده توسط اعضای این کارگروه برشمرد.
پنجم تا دوازدهم آبان هفته پدافند غیرعامل است و شعار هفته پدافند امسال "مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی" تعیین شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد