hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد محققان پسا دکتری دانشگاه سمنان به شش نفر افزایش یافت

تعداد محققان پسا دکتری دانشگاه سمنان به شش نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه سمنان از پذیرش پنج محقق پسا دکترای جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت : تعداد محققان پسا دکتری در این دانشگاه به شش نفر افزایش یافت .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر مسعود نصیری با اعلام این خبر گفت : محققان پذیرفته شده فارغ التحصیل  رشته های عمران ، ریاضی ، برق و اقتصاد هستند .
دکتر نصیری با بیان اینکه دکتر محمد قمصری یزدل فارغ التحصیل مهندسی برق (گرایش قدرت ) دانشگاه بیرجند با طرح پیشنهادی طراحی نقشه های ضد حادثه برای ارتقای امنیت و تاب آوری سیستم قدرت با تمرکز بر استراتژی های جدا سازی از محققان پسادکتری پذیرفته شده در رشته برق دانشگاه سمنان است گفت : استاد پذیرنده این محقق دکتر نیما امجدی از اساتید یک درصد برتر بر اساس شاخص های اساسی علم  برگرفته از پایگاه ESI  و WOS اعلام شده توسط پایگاه  ISCاست .
رئیس کمیته پسا دکتری دانشگاه سمنان با بیان اینکه دکتر علیرضا عرفانی دیگر عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز پذیرنده دکتر آزاده طالب بیدختی فارغ التحصیل رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد پولی دانشگاه سمنان دیگر محقق پسادکتری این دانشگاه است گفت : سیاست های پولی مدرن : رهیافت اقتصاد رفتاری ، عنوان طرح پیشنهادی این محقق پسا دکتری در رشته اقتصاد است.
دکتر نصیری ادامه داد : دکتر علی خیرالدین استاد ممتاز دانشگاه سمنان هم پذیرنده دکتر حامد ارشدی،  فارغ التحصیل رشته عمران (گرایش سازه ) دانشگاه سمنان از دیگر محققان پسا دکتری این دانشگاه است .
وی افزود : عنوان طرح پیشنهادی وی بررسی طول مهاری میلگردهای کامپوزیتی شیشه ای GFRP کلاهک دار تحت بار رفت و برگشتی است.
رئیس کمیته پسا دکتری دانشگاه سمنان به دیگر محقق پسادکتری پذیرفته شده رشته عمران در این دانشگاه اشاره کرد و گفت : دکتر معصومه میر رشید فارغ التحصیل مهندسی عمران (گرایش سازه ) دانشگاه سمنان هم دیگر محقق پذیرفته شده از سوی دکتر حسین نادر پور است .
دکتر نصیری افزود : عنوان طرح پیشنهادی وی نیز توسعه روش های محاسباتی با استفاده از ساختارهای برگرفته از طبیعت با هدف ارزیابی تحلیلی رفتار اعضای بتنی است .
وی گفت : هزینه های این محقق پسادکتری از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تامین می شود .
رئیس دانشگاه سمنان به محقق پسا دکتری پذیرفته شده در رشته ریاضی نیز اشاره کرد و گفت : دکتر زهره امینی فرد دیگر محقق پسادکتری  دانشگاه سمنان است که دکتر سامان بابایی کفاکی استاد پذیرنده این محقق است .
به گفته دکتر نصیری ؛ توسعه رویکردهای نوین در حل مساله بازیابی تنک عنوان طرح این محقق است .
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این دانشگاه به منظور استفاده از پتانسیل‌های موجود برای انجام پروژه‌های اولویت‌ دار و تقاضا محور از میان فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری پس از بررسی درخواست متقاضیان مطابق با قوانین و مقررات موجود محقق پسا دکتری جذب می کند اظهار داشت : مدت زمان دوره های پسا دکتری در این دانشگاه یک سال بوده و در صورت موفقیت آمیز بودن فعالیت های متقاضی و موافقت استاد راهنما، گروه و دانشکده مربوطه  قابل تمدید برای یک ‌سال دیگر خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد