hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > چرا شهردار ملایر برکنار شد؟

چرا شهردار ملایر برکنار شد؟

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: ما از خیلی وقت پیش تصمیم به استیضاح شهردار داشتیم، حتی قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی اما تصمیم بر این شد که مدتی صبر کنیم و این فرصتی برای شهردار سابق بود تا بتواند پروژه های نیمه تمام شهر را کامل کند.
جلیل کولیوند ، به دستورالعمل تعرفه عوارض محلی سال ۹۹ در صحن شورا اشاره و تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از پروژه هایی که خود شهردار پیشنهاد آن ها را به صحن شورا داد و موظف به انجام آنها بود، انجام نشد.
وی با اشاره به احداث نشدن تقاطع غیرهمسطح میدان تعاون با وجود طرح های ارائه شده در این زمینه، افزود: هتل نیمه کاره پارک سیفیه پس از ۱۲ سال احداث و هزینه های بسیاری که تاکنون در آنجا صرف شده، سال گذشته سقفش را برداشتند و کاربری هایی برایش تعریف شد تا در چرخه ساخت و ساز قرار گیرد که انجام نشد.
کولیوند خاطرنشان کرد: آب‌نمای موزیکال پارک کوهسار که اسکلت اولیه آن در دوران شهردار قبلی احداث شده و در حال زنگ زدن و از بین رفتن است، یکی دیگر از پروژه های نیمه تمام شهرداری است که چندین بار با پیمانکار قبلی نشست داشتیم که پروژه را تمام کند اما انجام نشده است.
وی با بیان اینکه شهرداری سه بار برای پارکینگ راستان واقع در خیابان سعدی کاربری تعریف کرد، یادآور شد: این ملک حیف است به عنوان پارکینگ استفاده شود بنابراین قرار بود شهرداری با بخش خصوصی وارد معامله شده و ساخت و ساز در آنجا را آغاز کند، یک‌بار هم قرار شد خود شهرداری اقدام به ساخت واحدهای تجاری در آن ملک کند که متأسفانه هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت.
کولیوند به نیمه کاره ماندن ساختمان پلاک ۱۷ اشاره کرد و گفت: این ساختمان با کلی هزینه سال هاست بلاتکلیف مانده و ما از شهردار خواستیم آن را تعیین تکلیف کند که متأسفانه انجام نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در ادامه یادآور شد: شش ماهه نخست سال جاری برای پروژه های تعریف شده از سمت شهرداری منابع تعریف کردیم که هیچ یک از آنها انجام نشد.
وی با بیان اینکه حسین بابایی، نیرویی با سلامت اداری و انضباط مالی بود، ادامه داد: با این حال او توان اجرایی نداشت و با توجه به پروژه های نیمه کاره و یا انجام نشده، شورا تصمیم به استیضاحش گرفت و در تاریخ ۱۶ ام مهرماه استیضاح انجام شد که از هفت رأی شورا، پنج رأی با او مخالفت کرد و مجید دماوندی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی شد.
کولیوند با بیان اینکه منتظر اظهارنظر و اعلام نتیجه کمیته انطباق درباره مصوبه هستیم، گفت: اعضای شورا سه ماه برای انتخاب شهردار وقت دارند، پس از اظهارنظر کمیته انطباق شهردار را انتخاب و معرفی خواهیم کرد اما فعلاً در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد