hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۱ مبتلای دیگر در فارس جان باختند/ استان در آستانه وضعیت قرمز

۱۱ مبتلای دیگر در فارس جان باختند/ استان در آستانه وضعیت قرمز

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۱۱ نفر دیگر در استان فارس بر اثر ابتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
دکتر روح الله حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه یازده نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس در فارس به هزار و ۸۱ نفر رسیده است.
او اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در استان فارس، ۳۱۲ هزار و ۷۳۸ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه‌های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، ۶۲ هزار و ۳۳۶ مورد مثبت شناسایی شده است.
این مقام مسؤول در دانشگاه همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز ۵۵ هزار و ۶۴۸ نفر اعلام کرد.
دکتر حسینی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و ۱۰۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بخش‌های کرونا تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد ۱۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.
او با بیان اینکه ۱۵ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند تاکید کرد: استان فارس در آستانه وضعیت قرمز قرار دارد و باید همه مردم در قبال پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری احساس مسؤولیت داشته باشند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با توجه به روند افزایشی موارد ابتلاء، بستری و فوت در استان، توصیه کرد: مهم‌ترین اقدام برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از ترددهای غیرضرور و شست و شوی مرتب دست‌ها است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد