hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرز مهران کاملاً بسته است/ مردم فریب اخبار کذب فضای مجازی را نخورند

مرز مهران کاملاً بسته است/ مردم فریب اخبار کذب فضای مجازی را نخورند

سرهنگ یاسمی با بیان اینکه مردم فریب اخبار کذب در فضای مجازی را نخورند، گفت: مرز مهران برای عبور و مرور افراد کاملا بسته است.
سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین در اربعین سال‌های گذشته از افتخارات نیروی انتظامی بود، اما شرایط امسال با انتشار ویروس کرونا بسیار متفاوت شده است و هیچگونه خدماتی در مرز مهران و استان ایلام جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.
معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام افزود: امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرز مهران برای عبور و مرور افراد به طور کامل بسته است و می‌طلبد مردم اخبار موثق را در این خصوص از طریق رسانه‌های معتبر دریافت کنند.
او ادامه داد: نیروی انتظامی در استان ایلام با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و انتظامی با استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودرو‌های غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می‌کند.
یاسمی بیان کرد: ماموران پلیس، افرادی را که بخواهند به صورت ناآگاهانه به سوی مرز مهران حرکت کنند بلافاصله به سمت استان‌های محل سکونت خود باز می‌گرداند و کلیه این اقدامات در راستای سلامت مردم و در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد