hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید مدیرعامل نفت وگاز گچساران و هیئت همراه ازپروژه سد درحال احداث چم شیر

بازدید مدیرعامل نفت وگاز گچساران و هیئت همراه ازپروژه سد درحال احداث چم شیر

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز و هیئت همراه از سد چم شیر بازدید کردند .
 هوشنگ صیدالی در این بازدید با اشاره به اهمیت مایه حیات بیان نمود : مسئله آب یکی از مسائل موثر در زندگی سالم و توسعه است. مملکت ما به نفت نیاز دارد ولی نیاز به آب ، بیشتر و حیاتی تر است . امروز بحران آب چالش پیش روی همه ما به شمار میرود بنابراین سدسازی ابتکاری هوشمندانه و برنامه خوبی برای کنترل آبهای سطحی بوده و ما برای توسعه و رونق تولید همه در کنارهم باید تلاش کنیم که این نعمت حیات بخش را به نحو شایسته مدیریت نماییم.
وی خاطر نشان کرد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از آغاز پروژه اجرایی سد و نیروگاه چم شیر جلسات متعددی با مسئولین مربوطه برگزار نموده و طبق مقررات در حد توان ، همکاری خوبی در راستای این پروژه عام المنفعه انجام داده است .
صیدالی در ادامه با اشاره به تعامل دو سویه و تنگاتنگ وزارتخانه های نفت و نیرو گفت: اگر هر مجموعه به وظایف خود به درستی عمل کند مشکلی پیش نخواهد آمد ، با تقویت ، تعامل و هم افزایی می‌توان از ظرفیت های مشترک در پیشبرد اهداف توسعه کشور بهره گرفت . شرکت بهره برداری نفت و گاز این آمادگی را دارد تا در راستای موفقیت و به ثمر نشستن این طرح بزرگ همکاری لازم را در حد توان و در چهارچوب مقررات انجام دهد.
در ادامه این بازدید مهندس فاضلی مدیریت اجرایی نیروگاه و سد چم شیر، با اظهار رضایت از بازدید میدانی مدیرعامل نفت و گاز گچساران و هیئت همراه گزارشی از روند اجرایی پروژه را ارائه نمود و گفت : طبق برنامه زمانبدی عملیات آبگیری در سد چم شیر اردیبهشت سال ۱۴۰۰ محقق خواهد شد و برای ادامه در روند پیشرفت و بهره برداری از این طرح خواهان همکاری مدیران نفتی همانند گذشته هستیم .
در پایان این بازدید کارشناسان دو طرف در ارتباط با ساماندهی ، تغییر مسیر و ایمن سازی جاده های دسترسی به چاه های نفت و گاز و موانع احتمالی برای اجرای فازهای متعدد نیروگاه و سد چم شیر را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داده به بحث و گفت و گو در این زمینه پرداختند.
شایان ذکر است ، نیروگاه و سد چم شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد و بر روی رودخانه زهره درحال احداث می باشد و یکی از بلندترین سدهای وزنی از جنس بتن غلتکی آر سی سی ایران بوده که بهره برداری از این پروژه اثرات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی زیادی را برای منطقه در بر خواهد داشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد