hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرز‌های استان ایلام برای تردد زوار اربعین کاملا بسته است/ همه باید تابع تصمیات ستاد ملی کرونا باشیم

مرز‌های استان ایلام برای تردد زوار اربعین کاملا بسته است/ همه باید تابع تصمیات ستاد ملی کرونا باشیم

سلیمانی دشتکی گفت: بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مرز‌های استان ایلام با کشور عراق برای تردد زوار کاملا مسدود است و هیج رفت و آمدی در آن امکان پذیر نیست.
سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تبریک روز نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی در ایجاد و حفظ نظم و امنیت در مرز‌های کشور، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی همواره در خط مقدم نظم و امنیت در کشور و مرز‌ها بوده و امروز این صلابت و اقتدار بی بدیل و ستودنی است.
او در ادامه با عنوان این مطلب که مرز‌های استان برای تردد زوار اربعین کاملا بسته است، اظهار کرد: بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مرز‌های استان با کشور عراق برای تردد زوار کاملا مسدود است و هیج رفت و آمدی در آن امکان پذیر نیست.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه از بسته شدن مبادی ورودی استان برای تردد زوار خبر داد و اظهار کرد: با کمک نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط تردد زوار از مبادی ورودی استان در استان‌های همسایه کنترل می‌شود و از مردم شریف و بزرگ کشور تقاضا دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی مرز‌های دو کشور ایران و عراق برای تردد زوار کاملا بسته است و ترددی در آن صورت نخواهد گرفت پس به هیچ عنوان به استان سفر نکنند.
او از منتفی بودن امکان عزیمت موکب‌های اربعینی به کشور عراق خبر داد و افزود: با توجه شرایط موجود شیوع بیماری کرونا و رایزنی‌های قبلی با مسئولین عراقی، امکان عزیمت موکب‌های اربعینی برای ارائه خدمات به کشور عراق وجود نداشته و این امر کاملاً منتفی است.
در ادامه این نشست سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تشکر از حمایت‌های خوب استاندار ایلام در تامین امنیت بالا در مرز‌های استان گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در کنار دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران با حضور مقتدر خود امنیت و آرامش بالایی را در مزر‌های کشور ایجاد نموده است.
او در ادامه از بسته شدن مرز‌های کشور با عراق برای تردد زوار خبر داد و بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تحت هیچ عنوانی این مرز‌ها برای تردد زوار گشوده نخواهد شد و در این خصوص مرزبانی ناجا با آمادگی کامل به وظایف خود عمل خواهد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد