hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رزمایش های خدمت متعالی نوعی تمرین و آمادگی برای مواقع بحرانی است

رزمایش های خدمت متعالی نوعی تمرین و آمادگی برای مواقع بحرانی است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان در مانور تقویت و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان گفت: رزمایش های خدمت متعالی نوعی تمرین و آمادگی برای مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه است.

سیدمحمد موسوی زاده در آئین آغازین این رزمایش که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، فرماندار شهرستان سمنان ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و شماری از مسئولین همراه بود بیان داشت : شرکت توزیع برق استان طی یک دهه اخیر ، ۱۸۸ رزمایش برای اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق فرسوده ، قدیمی و عارضه دار را با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات و تجهیزات به انجام رسانده است .

وی با اشاره به این که از ابتدای امسال تاکنون ، ۱۵ رزمایش خدمت متعالی در استان به اجرا درآمده اظهار داشت : از مجموع مانورهای انجام شده در سال جاری، سه رزمایش در راستای بهسازی شبکه روشنایی معابر شهرک های صنعتی در نقاط مختلف عملیاتی شده است .

موسوی زاده تصریح کرد : خدمتی که همکاران این شرکت در برنامه های تجمیعی ارائه می نمایند ، احساس خوبی برای مردم و مشترکان در بر داشته و یک همگرایی مناسب ایجاد می کند.

وی در این برنامه از حمایت های موثر مسئولین در اجرای رزمایش های خدمت متعالی تقدیر کرد و افزود : مانور تقویت و اصلاح شبکه روشنایی شهرک صنعتی شرق سمنان با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان صورت می گیرد و علاوه بر مقاوم سازی پایه ها ، عملیات اصلاح بیش از دو هزار متر شبکه روشنایی نیز انجام می شود .

وی با بیان این که این رزمایش ها علاوه بر بهسازی و بازسازی شبکه ، ارتقا و مقاوم سازی تاسیسات برقی را به همراه دارد اضافه کرد : در اهداف چندگانه این طرح های جهادی ، رضایت مندی مشترکان و تولید کنندگان استان در راستای تحقق شعار سال بسیار مهم است و خدمت رسانی به مردم ، به ویژه قشر مولّد که صنایع می باشند ، همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد .[hide][/hide]

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد