hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیام شهردار سمنان به مناسبت روز آتش‌نشان

پیام شهردار سمنان به مناسبت روز آتش‌نشان


شهردار سمنان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، سید محمد ناظم رضوی به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتشنشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت.
متن پیام شهردار سمنان به این شرح است:
هفتم مهرماه روز آتش نشان است .این روز با هدف ترویج ایمنی و جلوگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های‌ آتشنشانان وطن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است. مردانی از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خَلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، از خدمات و زحمات آتش نشانان خدوم و زحمتکش شهرداری سمنان ، که با از خود گذشتگی و ایثارِ جان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌دیدگان تلاش کرده‌اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم شهرمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند،  قدردانی نموده و امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و سعاوتمند باشید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد