hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب است

قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب است

نورایی نسب گفت: امروز قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب است در حالی که وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم را در این ۴۱ سال از عمر انقلاب شاهد هستیم.
امروز دوشنبه (۳۱ شهریور) همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت به عنوان اولین برنامه از ویژه برنامه‌ های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان گچساران برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، در آغاز این آیین گفت: شعار محوری  هفته دفاع مقدس امسال «ما قوی هستیم» عنوان شده است، چرا که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل ترفند ها، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با اقتدار ایستادگی و مقاومت کرده است و دنیا هم به خوبی نظاره گر این مسئله است.
«سید علی اصغر نورایی نسب» افزود: در حقیقت امروز قوی بودن جمهوری اسلامی برای دشمنان انقلاب و همچنین برای دوستداران انقلاب امری مشهود است، لذا به لطف خداوند عظمت و اقتدار  انقلاب اسلامی در آینده نیز بیشتر متجلی خواهد شد.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از قدرت بالایی در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه بازدارندگی برخوردار است ، پس طبیعی است که باید عداوت دشمنان هم بیشتر شود، اما با گذشت ۴۱ سال از عمر با برکت انقلاب برای دشمنان نیز اثبات شده است که این نظام اسلامی هیچوقت از پای در نخواهد آمد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه افزود: اینکه ما قوی هستیم خود رمزهایی دارد که در راس همه رهبری های مقام عظمای ولایت است که تا به امروز کشتی انقلاب را به سوی ساحل امنیت و اقتدار هدایت می کنند.
 
وی اظهار کرد: انقلاب هایی در منطقه شکل گرفت، اما در ادامه با مشکلات جدی روبرو شدند و نتوانستند در مسیری که انتخاب کرده بودند موفق شوند، چرا که رهبر واحدی نداشتند، اما رهبری های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه نیز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را با عزت به پیش برده اند که تا ظهور حضرت حجت(عج) هم ادامه خواهد داشت.
نورایی نسب یادآور شد: دومین رمزی که باعث قدرتمند شدن نظام اسلامی شده است در حقیقت تزریق خون های پاک شهدای ماست که باعث اقتدار و عزت ملت ایران در جهان شد و سومین رمز هم حضور آگاهانه و مقاومت مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.
وی افزود: امروز قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب است در حالی که  وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم در این ۴۱ سال از عمر انقلاب را شاهد هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران، در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان تمامی تلاش خود را به کار بسته اند که با این مولفه های بزرگ انقلاب اسلامی مبارزه کنند، درحالی که همیشه ناکام و مایوس مانده اند، لذا امروز وحدت، یکپارچگی و در صحنه بودن بسیار ارزشمند است و مردم در این برهه که دشمن همه ظرفیت هایش را به کار بسته است، باید دشمنان را باز هم ناکام تر از گذشته کنیم.
در این مراسم از خانواده معظم شهدا، جمعی از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد و در پایان نیز حاضران از سخنرانی مقام معظم رهبری که به صورت زنده در این مکان پخش شد، بهره بردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد