hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برای دفاع از آرمان‌هایمان هزینه می‌دهیم

برای دفاع از آرمان‌هایمان هزینه می‌دهیم

کلانتری با بیان اینکه برای دفاع از آرمان‌هایمان هزینه می‌دهیم، گفت: در دفاع مقدس مردم سختی‌ها و کمبودهای زیادی تحمل کردند و رزمندگان ما با کمترین امکانات در سنگر هشت سال دفاع مقدس ماندند.
امروز دوشنبه (۳۱ شهریور) «حسین کلانتری» در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بویراحمد با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، دشمن علیه ملتی جنگ را شروع کرد که هنوز دو سال از پیروزی انقلابش نگذشته بود و می‌ خواست به تبعیت از اهل بیت (ع) و پیروی از قرآن کریم بر سرنوشت خود حاکم باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه جرم این مردم همین بود که می‌ خواستند از دستورات قرآن و شیوه اهل بیت (ع) و سنت رسول‌ الله (ص) پیروی کنند، افزود: همه قدرت‌ های مادی دنیا، شرق و غرب، به کمک صدام آمدند و کشور ما ناجوانمردانه درگیر جنگ شد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس، دشمن می‌ خواست چند روزه تا تهران بیاید اما نمی‌ دانست که شیرمردانی از این سرزمین یعنی همین پیشکسوتان جهاد و شهادت که امروز نماد غیرت، شجاعت و مردانگی هستند وارد عرصه می‌ شوند، حتی با دست خالی، به خاطر دفاع از اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) و پیروی از اهل بیت می‌ ایستند و زیر بار ذلت نمی‌ روند.
کلانتری با بیان اینکه در صحنه‌ های مختلف دوران دفاع مقدس از جمله فتح بستان، فتح خرمشهر و فتح مهران نقاط عطفی اتفاق افتاد، گفت: در فتح بستان امام خمینی پیام داد که نگاهتان به ساز و برگ‌ های مادی نباشد و به خدا توکل کنید و در فتح خرمشهر وقتی به حضرت امام خمینی (ره) گفتند: خرمشهر آزاد شد، فرمود: که خرمشهر را خدا آزاد کرد یعنی این ملت برای ارزش‌ ها و برای راه اباعبدالله الحسین (ع) می‌ جنگد.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، از ابتدا تا انتها، امام ما را به معنویت، ارزش‌ ها و امداد های الهی هدایت کرد، ابراز کرد: دشمن نمی‌ دانست ملتی که خودش را به ابا عبدالله پیوند داده است، از موشک و بمب نمی‌ترسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوران دفاع مقدس حدود ۴۰ کشور دنیا به صدام کمک کرده و ماشین جنگی صدام را مجهز کردند، اما در برابر اراده جوانان و نوجوانان دلیرمرد این سرزمین شکست خوردند.
کلانتری با بیان اینکه تاریخ جنگ، تاریخ ادامه زندگی و حیات است، گفت: امروز امارات، بحرین و عربستان چون ملتشان با آنها همراه نیستند و با خدا و اهل بیت (ع) پیوند ندارند ذلت می‌ پذیرند و با یک رژیم نامشروع سر یک میز می‌ نشینند.
وی عنوان کرد: در دفاع مقدس مردم سختی‌ ها و کمبودهای زیادی تحمل کردند و رزمندگان ما با کمترین امکانات در سنگر می‌ ماندند چون هدف والا بود و به علت همان فداکاری‌ ها، امروز ما سرافراز هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز به جایی رسیده‌ایم که فرمانده سپاه ما با اقتدار می ایستد و به دشمن می‌ گوید اگر جرات می‌ کنید دست از پا خطا کنید، خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا عزیز است که چنین عزتی هزینه دارد و ما این هزینه را می‌ پردازیم اما بر آرمان هایمان می‌ مانیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد