hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همه باید قدردان رشادت های رزمندگان و ایثارگران و پاسدار آرمان شهدا باشیم

همه باید قدردان رشادت های رزمندگان و ایثارگران و پاسدار آرمان شهدا باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رشادت های ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را موجب افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: همه باید قدردان این رشادت ها و پاسدار آرمان شهدا باشیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در برنامه ملی سه شنبه های تکریم در مسجد عابدینیه سمنان افزود: سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور در حال برگزاری است.
وی با اشاره به لزوم تجلیل از خانواده های معظم شهدا گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدا در واقع ادامه دادن راه شهداست که در وصایای شهدا به این امر سفارش شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به رشادت های مدافعین حرم در دفاع حرم حضرت زینب (س) گفت: شهید حمزه به عنوان شهید مدافع حرم سمنان الگویی برای جوانان است که در ۳۳ سالگی با روحیات معنوی قوی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان خود را فدا کرد.
سیزدهمین برنامه سه شنبه های تکریم به پاسداشت خانواده شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه اختصاص داشت که با حضور جمعی از مسوولان و نمازگزاران در مسجد عابدینیه سمنان برگزار شد.







امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد