hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همدلی و همفکری و جهاد گونه عمل کردن از عملکرد کمیته امداد است

همدلی و همفکری و جهاد گونه عمل کردن از عملکرد کمیته امداد است

فاطمه منصوری ؛معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به ضرورت تعامل با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در راستای ساماندهی ایتام و فرزندان محسنین گفت: همدلی و همفکری و جهاد گونه عمل کردن از شاخص های مهم عملکرد کمیته امداد است .
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان؛ جلسه مشترک کمیته امداد و استانداری سمنان با موضوع ساماندهی ایتام و فرزندان محسنین با هدف رفع نیازهای آنها در حوزه مسکن، اشتغال، جهیزیه، درمان، تحصیل و سایر سر فصل ها روز سه شنبه یکم‌مهرماه به ریاست فاطمه منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ،بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان و شریفی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان مسعودیان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان در محل دفتر معاونت برگزار شد .
منصوری،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تلاقی جلسه با کمیته امداد همزمان با آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را خوش یمن برشمرد و گفت: همدلی و همفکری و جهاد گونه عمل کردن از عملکرد کمیته امداد است.
فاطمه منصوری با اشاره به اینکه نیاز به بازخوانی و مرور هشت سال دفاع مقدس است تصریح کرد: کمیته امداد در همه دوران با نیکی ،سرعت عمل و جهادگرانه در جهت رفع نیازهای نیازمندان گام برداشته است.
وی هم فکری و هم دلی را محوراصلی انجام مطلوب همه امور دانست و خاطرنشان کرد :اجرای طرح ساماندهی هدایت کمک های مردمی برای بر طرف کردن نیازهای ایتام برای فرزندان محسنین طرح خوبی است که با همکاری کمیته امداد به اجرا در می آید .
وی نحوه اجرا و اطلاع رسانی را دو بازوی قوی برای اجرای این طرح در قالب طراحی یک سایت برشمرد و مسئولیت اجتماعی و وظیفه هر فرددرجهت کمک به نیازمندان دانست .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد