hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > موتورسیکلت‌های برقی به چرخه حمل و نقل مشهد افزوده می‌شوند

موتورسیکلت‌های برقی به چرخه حمل و نقل مشهد افزوده می‌شوند

قرار است براساس مصوبه شورای شهر مشهد و در راستای گسترش هوای پاک، موتورسیکلت‌های برقی به چرخه حمل و نقل مشهد افزوده شود.
علی باخرد  اظهار داشت: با تصویب طرحی در شورای اسلامی شهر مشهد، فاز اجرایی طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت‌‌های برقی به زودی آغاز و در مرحله اول 10 هزار موتورسیکلت برقی تامین و به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی افزود: از نکات مهم این طرح، اختصاص تسهیلات بانکی به متقاضیان است که تا 80 درصد قیمت موتور را شامل می‌شود. این تسهیلات به صورت چهار درصد و بازپرداخت 48 تا 60 ماهه خواهد بود. همچنین برای تسریع جایگزینی موتورسیکلت‌‌های فرسوده، علاوه بر پرداخت هزینه اسقاط به صاحب موتورسیکلت، مبلغ 10میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض از سوی شهرداری به آن اضافه می‌‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری با اشاره به این که طرح جایگزینی موتورهای برقی با بنزینی توسط این سازمان اجرا می‌شود، تصریح کرد: صاحبان مشاغلی مانند پیک‌‌های موتوری که با موتورسیکلت اقدام به جابه‌جایی بار می‌کنند در اولویت این طرح هستند و در صورت مشارکت، تا پایان سال از پرداخت هزینه پروانه فعالیت و بهره ‌برداری معاف می‌شوند.
باخرد خاطرنشان کرد: استفاده از موتورسیکلت‌های برقی به حمل و نقل ایمن، هوای پاک و محیط زیستی سالم کمک خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم در کمتر از یکسال شاهد استقبال همشهریان و واگذاری تمامی این 10هزار دستگاه باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد