hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خلاقيت و تنوع در فروش محصولات پالايشگاه ،منجر به اجراي طرح فروش گوگرد مذاب به بخش خصوصي شده است

خلاقيت و تنوع در فروش محصولات پالايشگاه ،منجر به اجراي طرح فروش گوگرد مذاب به بخش خصوصي شده است

خلاقيت و تنوع در فروش محصولات پالايشگاه كه منجر به اجراي طرح فروش گوگرد مذاب به بخش خصوصي و ايجاد اشتغال پايدار در منطقه شده است بسيار ستودني است.

مشهد رویداد امروز-عليرضا رزم حسیني استاندار خراسان رضوي به همراه جمعي از مديران استاني و شهرستاني، از چهار واحد در حال احداث طرح هاي گوگردي بخش خصوصي در منطقه عملياتي خانگيران سرخس بازديد كرد.

عليرضا رزم حسيني در حاشيه بازديد از اين طرح ها گفت: به دليل موقعيت جغرافيايي و راهبردي شهرستان سرخس در نقطه صفر مرزي و همجواري با كشور تركمنستان، موقيعت مناسبي براي انجام فعاليت هاي توليدي و صنعتي در شهرستان فراهم است.

مقام عالي دولت در استان افزود: منطقه خانگيران بايد از حداكثر طرفيت خود استفاده كند و به مدلي از سرمايه گذاري تبديل شود كه تلاش مسئولان، منطقه را متحول و مردم سرخس از اين تحول بهره مند خواهند شد.

وي اظهارداشت: كشور ما نيازمند نوآوري در فعاليت هاي اقتصادي براي ايجاد اشتغال پايدار است و شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد با خلاقيت در تنوع فروش محصول گوگرد كه منجر به سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين منطقه شده است، توانسته گام مهم و بسيار ستودني در اين خصوص بردارد.

استاندار خراسان رضوي در پايان يادآور شد: ما براي ايجاد هاب گوگردي در شهرستان سرخس آمادگي داريم تا سرمايه گذاران به اين حوزه ورود پيدا كنند، ضمن اينكه در آينده نزديك نيز شاهد بهره برداري خطوط توليد از محصول گوگرد مذاب شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد كه با سرمايه گذاري بخش خصوصي در حال انجام مي باشد خواهيم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد