hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دشمنان با توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) نمی توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند

دشمنان با توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) نمی توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند

امام جمعه شهرستان بردسکن در اجتماع مدیریت اساتید وطلاب و روحانیون شهرستان گفت دشمنان با توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) نمی توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند.

بردسکن علی رضایی رویداد ایران -درپی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)حجه الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه محترم شهرستان بردسکن ،جناب سرهنگ جنیدی فرمانده محترم سپاه و همکاران محترم ، حجه الاسلام صادقی مدیریت ،اساتید ، طلاب حوزه علمیه و روحانیونشهرستان بردسکن با تجمع در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) این شهرستان این اقدام را به شدت محکوم کردند. دراین مراسم امام جمعه محترم بردسکن گفت: تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: قرآن جریان حق را روشن و در مقابل باطل ایستادگی کرد و امروزه دشمنان با توهین نمی‌توانند در مقابل اسلام ایستادگی کنند.وی ادامه داد:دشمنان غربی از اسلام ناب محمدی در هراسند و این نادان‌ها که در کشورهای غربی به پیامبر اسلام توهین می‌کنند نمی‌دانند که به همه انبیا توهین کرده‌اند چرا که پیامبر اسلام عصاره انبیا است. امام جمعه بردسکن با محکوم کردن هتک حرمت پیامبر(ص) اظهارداشت: هدف دشمن و استكبار جهاني از انجام اين گونه اعمال و هتاكي ها، تضعيف اسلام و از بين بردن اتحاد بين مسلمين است. وی عنوان کرد: مسلمانان در برابر توهين به مقدسات و ارزش هاي جامعه اسلامي ساكت و بي تفاوت ننشسته و با وحدت و انسجام خود در مسير بر ملا ساختن اهداف شوم دشمنان اسلام بيش از پيش تلاش مي كنند. وی با اشاره به اینکه این اقدامات و توهین ها علیه رسول خدا هرگز راه به جایی نخواهد برد، گفت: بی گمان توهین و هتاکی علیه دین اسلام و عقاید مسلمانان از سوی دشمنان دین خدا هرگز نمی تواند موفق باشد زیرا وعده الهی می گوید که جهان در نهایت در دست حق پرستان خواهد بود.وی یادآور شد: بسیاری در طول تاریخ اراده کرده‌اند ،نور خداوند و پیامبر اسلام را خاموش کنند که هیچ گاه به جایی نرسیده اند، زیرا خداوند اراده کرده نور خود را بر مردم بتاباند و اراده خداوند بالاتر از همه اراده هاست.حجت الاسلام امینی بیان کرد: اگر نشریه‌ای به خود اجازه می‌دهد به ساحت پیامبر اکرم(ص) توهین کند، برای این است که آنها ۱۴۰۰ سال است تلاش می‌کنند جهل را بر عالم حاکم کنند تا نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند. وی با بیان اینکه دشمنان از نظام و اسلام ناب محمدی(ص) در هراس هستند، افزود: اسلامی که امروز در دنیا از سوی ایران مطرح شده ، اسلام ناب محمدی است و دشمنان غربی و قسم‌خورده ایران از آن در هراسند و ایران هراسی را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند. وی با اشاره به اینکه این نخستین باری نیست که خباثت و دشمنی استکبار جهانی به مبانی دینی و اسلامی نمایش داده می‌شود، گفت: امت بیدار اسلام هرگز در برابر این‌گونه اقدامات ساکت نمی‌نشیند. درپایان اساتید و طلاب و روحانیون شهرستان بردسکن با سردادن شعارهاییهتک حرمت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام را به شدت محکوم کردند. دراین مراسم یکی از مداحان اهل بیت ضمن قرائت قطعنامه در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) و یاران با وفایش به مرثیه سرایی پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد