hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال درج و انتشار آگهی بدون هماهنگی در نشریات تعهدی ندارد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال درج و انتشار آگهی بدون هماهنگی در نشریات تعهدی ندارد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نمایندگان نشریات چنانچه شخصا از دستگاههای اجرایی، اگهی دریافت، چاپ و منتشر نمایند تعهدی متوجه این اداره کل نیست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد در نامه ای به مدیران مطبوعات مجلی و نمایندگان نشریات کثیرالانتشار استان سمنان با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده درامد حاصل از آگهی های مندرج در مطبوعات تصریح کرد: رعایت عدالت در توزیع آگهی و رپرتاژهای خبری می تواند ضمانتی بر پشتوانه اقتصادی مطبوعات باشد.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نامه تاکید کرد: چنانچه نمایندگان نشریات شخصا از دستگاههای احرایی آگهی دریافت، چاپ و منتشر نمایند، تعهدی متوجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نخواهد بود.
طبق قانون، آگهی های دولتی باید از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشریات ارائه و دارای شناسه "م الف" باشند.
ماده 29 - نشریاتی که آگهی های دولتی رابه صورت مستقیم و بدون تخصیص شناسه (م الف) توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دستگاه ها، پذیرش و درج کنند؛ تا 3 ماه از فهرست دریافت کنندگان آگهی های دولتی حذف و از سایر حمایت های اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نیز محروم می شوند.
ماده22 -درصورتی که نشریه ای پس از یک بار دریافت تذکر شفاهی از اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در خصوص تخلف از قانون مطبوعات و ابلاغیه های قانونی، نسبت به تداوم تخلف اصرار ورزد، پس از ارسال تذکر کتبی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی از دریافت آگهی های دولتی به مدت 15 روز محروم می شود.
همچنین نشریاتی که با اصرار به تداوم تخلف از قانون مطبوعات و ابلاغیه های قانونی، نسبت به تذکر شفاهی هیأت نظارت بر مطبوعات، بی توجهی کنند، پس از ارسال تذکر کتبی هیأت نظارت بر مطبوعات، به مدت یک ماه از دریافت آگهی های دولتی محروم می شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد