hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مشارکت فعال شهرستانها در برنامه ها و رویدادهای ملی

تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مشارکت فعال شهرستانها در برنامه ها و رویدادهای ملی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر مشارکت جدی و فعال ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره ها و رویدادهای ملی در این استان تاکید کرد و گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری در این رویدادهای ملی باید نقش موثر و فعال داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز شنبه در نشست معاونان این اداره کل و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها که به صورت وبینار برگزار شد افزود: از جمله این برنامه ها، طرح پایتخت کتاب است که با هدف اصلی توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا می شود و ادارات شهرستانها برای توسعه این فرهنگ در جامعه باید تلاش و همت کنند.
وی به برگزاری جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) اشاره کرد و گفت: در این جشنواره نیز باید شهرستانها همکاری نمایند و قرار است کارگاههای آموزشی آن در مهدیشهر، بخشی از آثار ویدئو آرت در حاشیه محور تهران - مشهد در شهرستانهای گرمسار و آرادان اجرا شود و دامغان نیز با توجه به داشتن دانشکده هنر باید در این زمینه فعالانه وارد شود.
فلاح به برنامه نکوداشت آیت الله سیدمحمود شاهرودی نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان شاهرود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه نقش دارد و باید فعالانه در آن همکاری و فعالیت نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: جشنواره ملی آیات با هدف تولید محتوی برای رسانه ها و فضای مجازی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد و این جشنواره نیز نیازمند همکاری و مشارکت شهرستانها است.
فلاح، انتخاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت و این موفقیت را حاصل تلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و در این خصوص از مجید رهبر قائم مقام این اداره کل و خانم قنبری کارشناس این حوزه نیز قدردانی کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از حکم استاندار سمنان به وی در خصوص عضویت در شورای توسعه راهبردی استان خبر داد و گفت: رسالت اصلی شورای توسعه راهبری ساماندهی مسایل اداری، پرسنلی و پست های سازمانی است.
در این نشست وبیناری معاونان و روسای این اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها برنامه و مسایل و مشکلات و انتظارات خود را از شهرستانها در خصوص مسایل مختلف فرهنگی هنری، اعتباری و ... بیان کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد