hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دو کارمند و یک دهیار به اتهام دریافت رشوه در «رودبار» گیلان دستگیر شدند

دو کارمند و یک دهیار به اتهام دریافت رشوه در «رودبار» گیلان دستگیر شدند

دادستان شهرستان رودبار گفت: دو کارمند اداره منابع طبیعی و یک دهیار در شهرستان رودبار استان گیلان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.
هادی بشری امروز در جمع خبرنگاران از بازداشت دو کارمند اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و یک دهیار در شهرستان رودبار خبر داد و اظهار داشت: این چند نفر به‌ اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند تا به اتهامات آنها رسیدگی شود.
دادستان شهرستان رودبار با اشاره به برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی خاطرنشان کرد: این دو کارمند و دهیار به اتهام دریافت رشوه 30 میلیون تومانی دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 متهم با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده‌اند تصریح کرد: در برخورد با مفسدان اقتصادی و اجرای قوانین هیچگونه مماشاتی نمی‌کنیم و قاطعانه در برابر مفسدان می‌ایستیم.

بشری با تاکید بر اینکه برخورد سخت و قاطعانه در انتظار مجرمان اقتصادی و تضییع کنندگان بیت‌المال خواهد بود خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و مالی بدون اغماض وارد میدان می‌شود.
دادستان شهرستان رودبار از دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی و روسای ادارات این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: با بررسی مستندات مالی و محرز شدن جرایم برخی از دستگاه‌ها، افراد بیشتری در آینده دستگیر می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد