hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دومين جلسه كارگروه استاني چهلمين سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه سمنان برگزار شد

دومين جلسه كارگروه استاني چهلمين سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه سمنان برگزار شد

در آستانه هفته دفاع مقدس دومین جلسه کارگروه جوانان ، دانشگاهیان ، طلاب و تشکل های استان به میزبانی دانشگاه سمنان تشکیل جلسه داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این جلسه که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد ، پیشرفت برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستگاههای زیر مجموعه کارگروه جوانان ، دانشگاهیان ، طلاب و تشکل های استانی بررسی شد .
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان در این نشست خواستار اعلام برنامه های مرتبط با حوزه دفاع مقدس از سوی دانشگاههای صنعتی شاهرود ، پیام نور و علمی کاربردی به دبیرخانه این کارگروه شد .
دکتر بهروز گل محمدی همچنین بر مشارکت اعضای کارگروه در ثبت فعالیت های مرتبط با دفاع مقدس در سامانه کشوری فعال در پیام رسان سروش ، قدر دانی از ایثارگران ، برگزاری نشست های مجازی دفاع مقدس با دعوت از فعالان دوران هشت سال دفاع مقدس و بازگویی خاطرات و ناگفته های جنگ برای نسل جوان ، قدر دانی از بانوان پیشکسوت در دوران دفاع مقدس ، حمایت های مادی و معنوی از طرحهای پژوهشی و پایان نامه ها با موضوع دفاع مقدس ، ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد .
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس ارگان ها که از 31 شهریور آغاز به کار می کند را از برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و خواستار مشارکت اعضای کارگروه در این نمایشگاه شد .
دکتر گل محمدی همچنین به برنامه های شاخص دانشگاه سمنان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : تشکیل کمیته مستند سازی شهدا و ایثارگران ، پخش صوتی کتابهای مربوط به دفاع مقدس ، نامگذاری آمفی تئاتر دانشگاه سمنان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، طراحی و ساخت تندیس سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله ی این برنامه هاست .
حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان هم در این نشست با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) گفت : مسئولان و دست اندکاران امر باید با تهیه و تولید برنامه های مختلف نگذارند دوران دفاع مقدس فراموش شود .
در این نشست نمایندگان و مسئولان حوزه های علمیه و دانشگاهیان از برنامه های زیر مجموعه خود به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و روند اجرای آنها گزارشی ارائه کردند .
یاد آور می شود ؛ رئیس دانشگاه سمنان ، به عنوان رئیس کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، انتخاب شده است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد