hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت کرونایی بویراحمد طی ۶ هفته اخیر/وضعیت قرمز بویراحمد

وضعیت کرونایی بویراحمد طی ۶ هفته اخیر/وضعیت قرمز بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت شهرستان بویراحمد همچنان قرمز و روند کرونا در این شهرستان افزایشی است.
احد جمالی روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا استان، با اشاره به موارد مثبت کرونایی طی ۶ هفته گذشته در شهرستان بویراحمد افزود: طی هفته اول ۱۸۵ مورد، هفته دوم ۲۵۸ مورد، هفته سوم ۲۵۷ مورد، هفته چهارم ۲۱۸ مورد، هفته پنجم ۲۴۲ مورد و هفته ششم ۳۹۶ مورد مثبت کرونایی در شهرستان بویراحمد داشته ایم.
وی اظهارکرد: با این وضعیتی که افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بویراحمد دارد طی دو سه هفته آینده تعداد فوتی های ناشی از کرونا در سطح شهرستان بویراحمد قابل توجه و نگران کننده خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حساسیت ویژه در خصوص آموزش و پرورش و مدارس داریم و باید آموزش مدیران و معلمان مدارس نیز به شکل مطلوبی در تحقق دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شود.
جمالی با بیان اینکه آمادگی کمک برای تأمین مواد ضدعفونی مدارس توسط استانداری وجود دارد، تصریح کرد: در این راستا مدیریت و تأمین مناسب مورد نظر خواهد بود. امیدواریم که احساس مسئولیت مدیران و مسئولان مدارس به شکل ویژه باشد.
وی با اشاره به نحوه فعالیت صنوف پرخطر ادامه داد: ما نمی‌خواهیم زندگی و کسب و کار مردم تعطیل شود، اما باید در حوزه مراجعه کننده و متولیان، احساس مسئولیت و رعایت کامل پروتکل‌ها را داشته باشیم.
جمالی از برنامه ریزی برای ایجاد مرکز جامع سرطان در استان خبر داد و تاکید کرد: این مهم می‌تواند نقش مؤثری در توسعه ظرفیت‌های تخصصی استان داشته باشد و از مراجعه بیماران نیازمند به خدمات این مرکز به استان‌های همجوار جلوگیری خواهد کرد.
وی اظهارکرد: عاملان فک پلمب جاده دسترسی آبشار یاسوج و باغات تفریحی این منطقه شناسایی و از سوی دستگاه قضایی طبق قانون با متخفلان برخورد شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که روند افزایشی به سمت روستاها سرایت کند وضعیت خطرناک می شود بنابراین بخشداران، شوراها و دهیاران تدابیر لازم را با هماهنگی فرمانداران در این زمینه بیندیشند.
به گزارش ایسنا، جمالی با اشاره به تردد افراد کرونایی در سطح شهر و اماکن عمومی استان تاکید کرد: بیماران کرونایی که در اماکن و عمومی فضاهای تردد می کنند بدون از اینکه دوره قرنطینه و بهبودی را بگذرانند طبق قانون برخورد شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد