hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعاونی‌های برتر استان سمنان در سطح ملی معرفی می‌شوند

تعاونی‌های برتر استان سمنان در سطح ملی معرفی می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تعاونی های برتر استان در سطح ملی معرفی می شوند، گفت: تعاونی‌ها عملکرد خود را در سامانه بارگذاری کنند.
اسماعیل غنیان ظهر سه شنبه در آئین پانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاونی‌های برتر استان در سطح ملی معرفی می‌شوند، بیان داشت: لازمه این امر آن است که تعاونی‌ها در رشته‌های مختلف عملکرد و اطلاعات خود را برای ارزیابی در سامانه بارگذاری کنند که خوشبختانه این امر در استان به خوبی انجام شد.
وی با بیان اینکه هر سال از بین تعاون گران استان سمنان چندین تعاونی برتر ملی نیز در کنار تقدیر استانی، معرفی می‌شوند، بیان کرد: در سال جاری نیز این امر صورت خواهد پذیرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از راه اندازی مراکز نوآور و استارت آپ تعاونی در سطح استان خبر داد و ابراز کرد: سمنان دارای ظرفیت‌های عظیم تعاونی است تا جایی که ۱۰ الی ۱۲ درصد اشتغال ایجاد شده در استان سهم تعاونی‌ها است.
غنیان از راه اندازی مرکز مشاوره تعاون و کارآفرین در دانشگاه آزاد استان سمنان نیز خبر داد و گفت: این زیرساخت مهیا شده تا دانشجویان فارغ التحصیل با کسب و کار کارآفرینی بیش از پیش آشنا شوند.
وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر فرصت اشتغال توسط ۱۱۰۰ تعاونی فعال در استان سمنان ایجاد شده است، تاکید کرد: این میزان اشتغال نشان دهنده داشته‌ها و ظرفیت‌های فعال تعاونی‌ها در سطح استان است.
طباطبایی رئیس اتاق تعاون استان سمنان نیز در این مراسم و در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه ظرفیت مردم، استعداد و سرمایه برای بسط و گسترش و تقویت تعاونی‌ها در استان وجود دارد که نیاز است تا باورپذیری به امر تعاون در بین مسئولان استان تقویت شود، گفت: در صورت تقویت و توسعه امر تعاون، مباحث ایجاد فرصت اشتغال و رونق اقتصادی در کشور محقق خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد