hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان به بیش از چهار هزار و 200 نفر افزایش می یابد

ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان به بیش از چهار هزار و 200 نفر افزایش می یابد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان از افزایش ظرفیت خوابگاهی با بهره برداری از خوابگاه در حال ساخت این دانشگاه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر بهروز گل محمدی با اعلام این خبر در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : هم اکنون ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه چهار هزار نفر است که با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان به چهار هزار و 260 نفر افزایش می یابد .
دکتر گل محمدی با بیان اینکه مکاتبات لازم برای تجهیز این خوابگاه نیز با صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده است افزود : 12 سوئیت هم برای دانشجویان متاهل این دانشگاه با کمک خیران در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی خوبی هم دارند و پیش بینی می شود تا پایان سال 99 به بهره برداری برسند .
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان به شیوع بیماری کرونا و اسکان دانشجویان با توجه به این شرایط در خوابگاههای دانشگاه اشاره کرد و گفت : در این شرایط در هر هفته تنها 300 نفر از دانشجویان در دانشگاه سمنان حضور خواهند داشت و کمتر از 10 درصد ظرفیت خوابگاهی دانشگاه استفاده می شود که از 40 درصد ظرفیت اعلامی سازمان امور دانشجویان در استفاده از خوابگاههای دانشجویی نیز کمتر است .
دکتر گل محمدی تصریح کرد : برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این شرایط تعداد دانشجویان در اتاق های خوابگاهی یک و نهایتا دو نفره است .
وی همچنین با اشاره به راه اندازی آشپزخانه صنعتی دانشگاه سمنان در سال گذشته گفت : با توجه به شرایط کرونایی و با توجه به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه خدمات سلف سرویس به دانشجویان تنها به صورت بیرون بر خواهد بود .
به گفته معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان برای ایاب و ذهاب دانشجویان در ترم جدید نیز سرویس های دانشگاه برای تردد به شهر تدارک دیده شده که به دلیل شرایط کرونایی وجهی از دانشجویان دریافت نمی شود و هزینه های دریافت شده ترم قبل نیز به حساب بستانکاری دانشجویان منظور شده است .
دکتر گل محمدی همچنین به انتخاب رئیس دانشگاه سمنان به عنوان رئیس کارگروه جوانان ، دانشگاهیان ، طلاب و تشکل های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : برنامه های مختلفی به همین مناسبت در استان تدارک دیده شده است .
وی خاطر نشان کرد : تهیه مستند از خاطرات شهدا و ایثارگران دانشگاه سمنان و چاپ کتابی در این خصوص ، تهیه و تولید فایل صوتی کتابهای دفاع مقدس ، ساخت تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ... از جمله برنامه های دانشگاه سمنان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد