hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد

پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بیان داشت: پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان یک ضرورت است و زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی به آنان می شود.

سید محمد موسوی زاده با اظهار این که به لحاظ ترکیب مصرف انرژی در شهرستان شاهرود، بیشترین مقدار به بخش کشاورزی اختصاص داشته و حدود ۳۴ درصد می باشد گفت: سهم انرژی این شهرستان به نسبت کل استان، ۲۲ درصد است.

وی با اشاره به این که سال قبل، افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال در عرصه زیرساخت های برق رسانی این شهرستان سرمایه گذاری صورت پذیرفته افزود: برای امسال هم قریب ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های برقی این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اضافـه کرد: در هفته دولت، ۲۰ طرح عمـرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود با اعتباری به مبلغ ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال بهره برداری و افتتاح شد.

موسوی زاده با عنوان این که همکاری مشترکان در برنامه کاهش پیک بار تابستان قابل تقدیر است یادآور شد: طرح "۰۹۹" یا تابستان بدون خاموشی به نحو مناسبی به اجرا درآمده و امید است همواره شاهد تداوم این مهم باشیم.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن ابراز خرسندی از عملکرد برق بیان داشت: مجموعه شرکت توزیع برق دارای بهره وری و کارایی بسیار بالایی می باشد و رضایت مندی مردمی نیز گویای این مهم است.

نادر فخری تصریح کرد: موضوع وصول مطالبات از اهمیت شایانی برخوردار بوده و ارتباط مستقیمی با ارائه خدمات داشته و نیاز است به منظور اجرای به موقع پروژه های برق رسانی، ادارات شهرستان در پرداخت بهای برق مصرفی، اقدام به هنگام به عمل آورند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد