hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امضای تفاهم‌نامه مشترک مخابرات و پست استان سمنان

امضای تفاهم‌نامه مشترک مخابرات و پست استان سمنان

با هدف گسترش تعامل و همکاری‌های متقابل بین مخابرات منطقه سمنان و اداره کل پست استان سمنان، تفاهم‌نامه‌ای به امضاء رسید.
به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، در راستای گسترش تعامل و همکاری‌های متقابل مخابرات و پست استان سمنان و با هدف بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های طرفین و توسعه کسب و کارهای موجود دو بخش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین‌ مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان و نصرت‌ا... مشیری، مدیرکل پست استان سمنان در سالن کنفرانس مخابرات منطقه سمنان امضا و مبادله شد. این تفاهم نامه به منظور به‌روزرسانی و ثبت اطلاعات مشاغل در سامانه 118 جهت ارایه خدمات ارزش افزوده نظیر تبلیغات و بازاریابی مستقیم، ارایه خدمات مشترک به سازمان‌ها با هدف بهبود کسب و کار، استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی، ارایه خدمات و فعالیت‌های قابل ارایه مخابرات در باجه‌های الکترونیک پست و ایجاد امکان فروش خدمات و محصولات مخابرات ازجمله فروش سرویس‌های FTTH، ADSL و VDSL و شماره تلفن‌های 4 و 5 رقمی در دفاتر پستی و تعامل و همکاری در سایر بخش‌های دو سازمان، منعقد شد.
در حاشیه این دیدار، مهندس مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را پایه و اساس کسب و کار دیجیتال عنوان کرد.
مهندس دارایی يكي از اقدامات مهم مخابرات منطقه سمنان را پروژه تانوما (یا FTTH- فناوری فیبرنوری به منزل) عنوان کرد و افزود: با ارايه اينترنت باند پهن با كيفيتي پايدار و سرعت بالا به همراه سرويس‌هاي ارزش افزوده و تولید محتوا، شاهد تحول چشمگیری در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، شهر هوشمند، خانه هوشمند، مدرسه هوشمند و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت، شرکت مخابرات ایران سرویس‌های FTTH، ADSL و VDSL را با سرعت و کیفیت مطلوب به مشترکین ارائه نموده است.
نصرت‌ا... مشیری مدیرکل پست استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه شرکت پست طی 6 ماهه اخیر با افزایش دو برابری حجم کاری مواجه شده است، گفت: در همین راستا کیفیت خدمات‌رسانی نیز افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه با حمایت‌های اداره کل فناوری اطلاعات استان سمنان، پویایی و فعالیت بیشتر در کارگروه‌های کسب و کار و دفاتر پیشخوان استان سمنان دیده می‌شود، افزود: دنیای امروز وابسته به ارتباطات و فناوری اطلاعات است و باید کسب و کارهای دیجیتال در استان سمنان بیشتر شده و مشاغل نیز بازاریابی‌های خود را با شیوه‌های گوناگون ارایه دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد