hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رعایت مناسب دستورالعمل های بهداشتی ، نتیجه ی اقناع سازی مناسب پزشکان است

رعایت مناسب دستورالعمل های بهداشتی ، نتیجه ی اقناع سازی مناسب پزشکان است

حبیب الله خجسته پور گفت : همراهی خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، نشانه ی اقناع سازی مناسب کادر بهداشت و درمان است
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در بازدید از بیمارستان کوثر سمنان که روز چهارشنبه ۶ شهریور بمناسبت روز دارو ساز به انجام رسید با قدردانی از تلاش مجموعه ی کادر بهداشت و درمان استان در مقابله با کرونا گفت : حفظ سلامت و افزایش میزان شاخص های بهداشتی در استان همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران ارشد استان از گذشته تا کنون بوده و هست واین امر بصورت مستمر با تشکیل جلسات و کارگروههای مختلف انجام گردیده و پس از شیوع کرونا نیز ، این مقوله ی مهم بسیار جدی تر از گذشته پیگیری می شود.
خجسته پور گفت : از ابتدای اسفند ماه تا کنون و بواسطه ی فراگیری شیوع کرونا تقریبا بصورت روزانه و مستمر با مدیران دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان در ارتباط بوده و مسائل مختلف بهداشتی و درمانی استان را رصد می نماییم .
جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان با تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه ی کادر پزشکی و درمان استان در مقابله با ویروس کرونا یادآور شد : کسب نتایج قابل قبول و کارنامه موفق دانشگاههای علوم پزشکی استان نشان از انجام یک کار جهادی در این مراکز داشته که به سهم خود و از طرف مردم استان از زحمات تک تک این عزیزان قدردانی می نمایم .
سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت : خوشبختانه امروز شاهدیم که با تلاش کادر بهداشت و درمان استان ترس و اضطراب اولیه ی ناشی از شیوع کرونا مدیریت گردیده و مردم استان از خدمات ارائه شده توسط کادر بیمارستانهای استان اظهار رضایت و قدردانی می نمایند .
خجسته پور در ادامه سخنان خود از حضور فعال روسای دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در رسانه های ملی و استانی و نیز از همراهی بسیار خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردانی کرد و افزود : اوج همراهی و هم گامی مردم با کادر بهداشتی و نیز مسئولان کشور را در اجرای منظم و رعایت شده ی برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان در محرم امسال مشاهده می کنیم و شاهدیم که برنامه هایی حتی با قدمت چندین ساله نیز به شیوه های گذشته برگزار نشده و در واقع عموم مردم خود را موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می دانند .
خجسته پور همراهی مردم را نشانه ی اقنا سازی خوب دانشگاههای علوم پزشکی و مجموعه ی بهداشتی و درمانی کشور و استان دانست و اظهار داشت :اعتماد مردم به پزشکان و کادر درمانی کشور سبب شد تا مردم به توصیه های بهداشتی عمل نموده که این مهم موجب مباهات و افتخار ماست .
معاون سیاسی و امنیتی استاندارسمنان در پایان با ابلاغ سلام گرم استاندار سمنان و قدردانی وی از تلاش کادر بهداشت و درمان استان اظهار امیدواری کرد با رعایت دقیق دستورالعمل ها و ارتباط موثر مردم با کادر بهداشت و درمان هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس خطرناک و منحوس در سطح جامعه باشیم .
در پایان این مراسم ضمن بازدید از چند بخش بیمارستان کوثر سمنان ، به مناسبت روز پزشک و دارو ساز از جمعی از پزشکان و داروسازان این بیمارستان با اهداء لوح ، قدردانی و تجلیل شد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد