hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > "پیشوا" تنها شهر وضعیت قرمز در جنوب شرق استان تهران است

"پیشوا" تنها شهر وضعیت قرمز در جنوب شرق استان تهران است

رئیس شبکه بهداشت شهرستان پیشوا با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان از افزایش بیماران کرونایی خبر داد.
شهر پیشوا از جمله شهرهایی در جنوب شرق استان تهران است که نسبت به دیگر شهرهای منطقه وضعیت بهتری  از لحاظ کرونا داشت اما چند روزی است که وضعیت کرونا در پیشوا قرمز شده است و هشدار در این شهر به صدا در آمده است.
خودروهای هلال احمر شامگاه یکشنبه با حضور در معابر مختلف شهرستان پیشوا با اعلام وضعیت هشدار از مردم‌ خواستند تا در منازل بمانند و به پویش هر خانه یک حسینیه بپیوندند.
امیر امینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در پیشوا با اشاره به وضعیت هشدار در پیشوا اظهار داشت: شهرستان پیشوا در گذشته وضعیت‌های مختلف زرد و نارنجی را طی می‌کرد اما چند روزی است که وضعیت پیشوا قرمز و به حالت هشدار در آمده است.
وی ادامه داد: آمار کرونا در پیشوا رو به افزایش است و با تصمیم مسئولان و ستاد مقابله به کرونا با حضور خودروهای هلال احمر در سطح شهرپیشوا وضعیت هشدار اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا در مورد رعایت پروتکل‌های در محرم حسینی نیز تصریح کرد: تاکنون اکثر هیئات مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند اما خواهش می‌کنم رعایت پروتکل‌ها در پیشوا را تا پایان عزاداری‌ها ادامه دهند که شور و شعور حسینی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند. 
امینی با تاکید بر افزایش بیماران کرونایی در پیشوا گفت: تعداد بیماران کرونایی پیشوا رو به افزایش است و از مردم عزیز خواهش می‌کنم حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا وضعیت بدتر از اکنون نباشد.
وی گفت: از هیئات می‌خواهیم جدا از حرکت در خیابان و ایجاد دسته‌های عزاداری بپرهیزند و با رعایت مردم و تبعیت از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها امیدواریم وضعیت پیشوا بهتر از وضعیت کنونی شود.
گفتنی است نرم افزار ماسک متعلق به وزارت بهداشت نیز پیشوا را به عنوان تنها شهر وضعیت قرمز در جنوب شرق استان تهران نشان می‌دهد و این شهرستان در کنار دیگر شهرستان‌های استان تهران همچون شمیرانات و دماوند در این وضعیت قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد