hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح هشت طرح عمرانی برق رسانی شهرستان سمنان

افتتاح هشت طرح عمرانی برق رسانی شهرستان سمنان

در آئین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت در شهرستان سمنان که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار، معاونین استاندار، امام جمعه موقت و فرماندار سمنان برگزار شد، هشت طرح برق رسانی با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال افتتاح شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان در این مراسم با تشریح وضعیت تعدادی و ترکیب مصرف مشترکان برق شهرستان گفت: به منظور تحقق برنامه های کاهش پیک بار تابستان امسال، تعداد ۲۶۸ مشترک تفاهم نامه همکاری با این مدیریت منعقد نمودند. مهدی پاک طینت افزود: طرح بهینه سازی ۳۰ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق و اصلاح هفت هزار و ۲۲۱ متر شبکه در نقاط مختلـف شهرستان با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال، طرح بهینه سازی یک هزار و ۶۲۰ دستگاه انشعابات دیماندی و آمپری با اعتبار هفت میلیارد و ۴۵ میلیون ریال و طرح توسعه سه هزار و ۷۵۴ متر شبکه توزیع برق با هزینه هفت میلیارد و ۴۱ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی محسوب می شوند.

وی افزود: طرح بهسازی و احداث یک هزار و ۴۴۱ متر شبکه روشنایی معابر با اعتبـار دو میلیـارد و ۱۱۹ میلیون ریال و طرح توسعه ۱۰ دستگاه پست هوایی توزیع برق با مجموع قدرت یک هزار و ۴۵۵ کیلوولت آمپر به مبلغ پنج میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال، از دیگر طرح های افتتاح شده بـرق رسـانی مربـوط به این شهرستان است.

وی اضافه کرد: طرح احداث پست زمینی پدمانتد باقدرت ۴۰۰ کیلوولـت آمپـر به همـراه یک دستگـاه تـرانس با ظـرفیت ۶۳۰ کیلوولت آمپر در خیابان شیخ فضل ا... نوری با هزینه سه میلیارد و ۳۶۸میلیون ریال، طرح بهینه سازی یک هزار و ۴۵ متر شبکه فشارضعیف زمینی در خیابان امام خمینی (ره) شرقی، حدفاصل چهارراه مازندران تا میدان شهید بهشتی به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال و طرح بازسازی ایستگاه زمینی توزیع برق چهارراه مازندران با اعتبار پنج میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، افتتاح شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد