hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > درخشش انجمن های علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

درخشش انجمن های علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

معاون  دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان از درخشش انجمن های علمی این دانشگاه در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر بهروز گل محمدی با اعلام این خبر گفت : در این جشنواره که با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه سمنان در بخش محتوای دیجیتال موفق به کسب رتبه سوم و انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه سمنان در بخش اختراع موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد .
دکتر گل محمدی با بیان اینکه در این جشنواره آثار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور در ۹ حوزه کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع به رقابت پرداختند افزود : در مجموع یک  هزار و 548 اثر علمی از داخل کشور و 30 هزار اثر نیز از خارج کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که توسط 250 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها داوری شد .
دکتر گل محمدی خاطر نشان کرد : نمایشگاه جشنواره بین المللی حرکت که فرآیند دریافت آثار آن در سال گذشته انجام شده بود، روزهای پایانی مرداد  به دلیل شیوع ویروس کرونا و با عنایت به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت مجازی افتتاح و برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد