hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برنامه‌های توسعه‌ای دولت با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی ادامه دارد

برنامه‌های توسعه‌ای دولت با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی ادامه دارد

استاندار سمنان گفت: برنامه‌های‌ توسعه‌ای دولت تدبیر و امید در استان سمنان‌ باوجود فشارهای اقتصادی و تحریم با قدرت ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی، زیرساختی و عمرانی شهرستان سمنان با گرامیداشت هفته دولت و روز پزشک و دارو ساز و تسلیت به مناسب ایام محرم حسینی افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و اجرای برنامه‌های ماه محرم، برگزاری آیین هفته دولت با محدودیت هایی در استان برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: از مردم استان سمنان به دلیل آنکه که در هفته دولت امسال نمی توانیم در شهرستان‌ها حضور پیدا کنم، عذرخواهی می خواهم.
استاندار سمنان با بیان اینکه ، در هفته دولت امسال همه روزه در شهرستان‌های استان طرح های مختلف افتتاح و یا آیین عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: باوجود مشکلات اقتصادی دولت ، شیوع کرونا و تحریم، اما دولت تدبیر و امید برنامه های توسعه ای خود را رها نکرده است.
آشناگر اضافه کرد: در هفته دولت امسال، یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح های عمرانی، زیرساختی و اقتصادی استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی تصریح کرد: امروز در محضر همکاران عزیزمان در فرمانداری سمنان هستیم که به صورت نمادین ۲ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح شد.
استاندار سمنان با بیان اینکه ، امروز توفیق داشتیم در خدمت مسئولان شورای اداری شهرستان سمنان هم باشیم و در این‌ جمع تاکید می‌کنم استان سمنان در وضعیت هشدار شیوع کرونا ویروس قرار دارد و با تلاش دانشگاه های علوم‌پزشکی وضعیت استان در کنترل ویروس به ثبات رسیده است.
آشناگر خاطر نشان کرد: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان الزامی است.
آشناگر ادامه داد: در ایام‌ محرم باید تلاش شود که دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و مراسم‌ در فضای باز برگزار شود و دسته روی و مراسم‌هایی که خاص شهرستان های استان است ،امسال برگزار نخواهد شد.
استاندار سمنان ادامه داد: هیات‌های مذهبی همکاری های لازم را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری، دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.
یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد