hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جولان آزادانه اراذل و اوباش در یاسوج/ حملات مکرر قمه‌کش‌ها به اموال مردم + فیلم و تصاویر

جولان آزادانه اراذل و اوباش در یاسوج/ حملات مکرر قمه‌کش‌ها به اموال مردم + فیلم و تصاویر

فیلم و تصاویری از حمله اراذل و اوباش به یک شخص و خودروی آن در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می‌کنید.
فیلم و تصاویری از حمله اراذل و اوباش به خودروی یک شهروند در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می‌کنید.
این اراذل و اوباش بار‌ها و بار‌ها به خودروی این شخص و اطرافیانش آسیب رسانده و با سلاح گرم و سرد نیز به آنها حمله کرده‌اند.
منبع: شهروندخبرنگار – یاسوج
 
متن پیام شهروندخبرنگار؛
با سلام و خسته نباشید. تصاویر و ویدو‌ها مربوط به شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد است. فردی که هویت ان کامبا مشخص هست چندین و چند بار با قمه شروع به قدرنمایی و تخریب اموال کرده و دادگاه یاسوج و پلیس آگاهی یاسوج هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند. الان ما ۶ تا شکایت در دادگاه یاسوج علیه این فرد مورد نظر داریم، ولی متاسفانه هیچ جلوگیری از این فرد نمی‌شود. لطفا رسیدگی کنید. تو رو به قرآن و عزیزانتان شما به داد ما برسید، چون یاسوج نه قانونی دارد و نه دادگاهی نه پلیسی تا وقتی چندتا آدم کشته نشود این‌ها هیچ اقدامی نمی‌کنند.
بار چهارم که ایجاد راه بندان مسلحانه کردن و مستقیم به ماشین تیرازندازی کردند. وقتی میبنیه قانون کاریش نداره شروع به خفت گیری کرده که عکس‌های خفت گیرشو فرستادم براتون. از برج ۱۱ سال ۹۸ تا به امروز این فرد مورد نظر برای خودم و خانوادم و همچین فامیلم داره با چندتا اوباش مزاحمت ایجاد می‌کند که با قمه و سنگ به خودم حمله کردند و ماشین سمند خودم هست. آرامش رو از ما گرفته اند. ۶ تا شکایت داریم تو دادگاه یاسوج، ولی اقدام نمی‌کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد