hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سرمايه گذاري دو هزار ميليارد ريالي بخش خصوصي در سرخس

سرمايه گذاري دو هزار ميليارد ريالي بخش خصوصي در سرخس

جمعي از مديران، كاركنان و قضات دادگستري شهرستان مرزي سرخس از واحدهاي عملياتي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد بازديد و از نزديك با روند پالايش گاز طبيعي و خدمت رساني به هموطنان در حوزه شمال و شمال شرق كشور آشنا شدند.

مشهد رویداد ایران - مديرعامل اين مجتمع گازي در اين خصوص گفت: به بركت خون شهدا و جانفشاني هاي جانبازان، پالايشگاه خانگيران روز به روز مدارج ترقي خود را طي كرده و هم اينك 38 سال از فعاليت پالايشگاه در اين خطه مرزي مي گذرد.

مهندس سيد مجيد منبتي افزود: كاركنان سخت كوش صنعت عظيم نفت و گاز براي سربلندي ايران اسلامي و پايداري توليد بطور شبانه روزي تلاش مي كنند تا هموطنان در آسايش و رفاه باشند.

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد مولفه امنيت را زمينه ساز سرمايه گذاري خارجي و داخلي عنوان و بيان كرد: هم اكنون شاهد سرمايه گذاري بخش خصوصي در سرخس هستيم و فعالان اقتصادي بالغ بر دو هزار ميليارد ريال در بخش توليد فرآورده هاي گوگردي سرمايه گذاري كرده اند.

مهندس منبتي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام " جهش توليد " تاكيد كرد: امسال با استفاده از تمام ظرفيت ها و با تكيه بر دانش مهندسان و متخصصين در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري گام برداشته و براي توليد پايدار انرژي و همچنين كمك به مردم منطقه در قالب ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم بود.

همچنين در اين بازديد حيدر جهاني دادستان و حجت الاسلام محمد نجف زاده رئيس دادگستري شهرستان سرخس از تلاش هاي شبانه روزي مديران و كاركنان شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد در توليد و پايداري گاز طبيعي، حمايت از توليد داخلي و كسب و كارهاي نوپا، زمينه سازي ايجاد اشتغال در منطقه ، ساخت قطعات مورد نياز پالايشگاه توسط صنعتگران محلي، تعهد و عمل به مسئوليت اجتماعي  تقدير كردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد