hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > از آزادگان و بازنشستگان شرکت برق منطقه ای سمنان تجلیل شد

از آزادگان و بازنشستگان شرکت برق منطقه ای سمنان تجلیل شد

با حضور مدیرعامل ، معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان ، از همکاران آزاده و بازنشسته این شرکت تجلیل گردید .

این مراسم که به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان از تلاش ها و زحمات سی ساله بازنشستگان در دوران خدمت تقدیر و تشکر نمود .

مهندس سیدعلی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با تبریک ایام دهه آخرماه ذی الحجه و بویژه عید سعید غدیر و گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت ، گفت: رشد و توسعه صنعت برق در سال های پس از انقلاب ، مرهون تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر کارکنان این مجموعه بوجود آمده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، آزادگان پیشکسوت و همکاران بازنشسته را از سرمایه های ارزشمند صنعت برق دانست و افزود : همکاران آزاده و بازنشسته ، پشتوانه های ارزنده ای برای این صنعت می باشند که می توان از تجربیات آنان در پیشرفت بهتر کارها بهره مند شد .

مهندس صباغ ، با تاکید برارتباط داشتن بازنشستگان با دیگرهمکاران بازنشسته و شاغل گفت : کانون بازنشستگان صنعت برق استان، محلی است جهت حضور بازنشستگان و تبادل تجربیات و گذراندن اوقات فراغت آنان که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .

علیرضا امینیان ، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازنشستگان، افزود : همه تلاش مجموعه شرکت بر این می باشد که مطالبات بازنشستگان بر اساس دستورالعمل های قانونی بموقع به آنان پرداخت گردد .

وی گفت : بمنظور سهولت بیشتر در اطلاع رسانی و ارتباط متقابل با پیشکسوتان ، در نظر است قسمتی از سایت شرکت برق منطقه ای سمنان به بازنشستگان و اخبار و اطلاعات مربوط به آنان اختصاص یابد .

در پایان از ۵ تن از آزادگان سرافراز شرکت برق منطقه ای سمنان و ۱۲ تن از بازنشستگان این شرکت که سال گذشته به کسوت بازنشستگی نائل آمده بودند با اهداء تندیس ، تقدیر به عمل آمد .

 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد