hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بانکها همچنان یاری گر صنعت و تولید استان باشند

بانکها همچنان یاری گر صنعت و تولید استان باشند

استاندار سمنان گفت:بانکهای عامل استان همچون گذشته با تمام توان خود یاری گر صنعت و تولید باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ آشناگر، استاندار سمنان روز دوشنبه ۲۸ مرداد در دویست و چهل و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن بیان این مطلب که در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید به توان منابع اعتباری بانکها نیز توجه وجود دارد، گفت: بانکها ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده ها و پرداخت تسهیلات، در بحث تقویت تولید و حمایت از بخش صنعت در استان تمام قد پای کار باشند.
وی ادامه داد: خوشبختانه طی سال گذشته تا کنون بانکها مساعدت و همراهی خوبی در این امر داشته اند، اما این‌ مهم سبب نمی شود تا بانکها به واسطه عملکرد مطلوب در گذشته، در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری کُندی یا کوتاهی داشته باشند.
آشناگر اذعان داشت: بانکها با حمایت از چرخه تولید باید تلاش کنند تا مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع‌ تولید، به مصوبات کاغذی و تزئینی تبدیل نشود.
وی همچنین افزود: بانکها تلاش کنند تا برای متقاضیانی که واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند اما به دلیل پیچیدگی برخی بروکراسی های اداری نظام بانکی، در پرداخت تسهیلات آنها خلل وارد شده، تسریع و تسهیل صورت گیرد.
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تفاوت بین عملکرد بانکها در استان در بحث پرداخت تسهیلات، امری مطلوب نیست تاکید کرد: بانکها در صورتی که مشکلات منابع مالی ندارد، در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید با استفاده از حداکثر توان‌خود، به صورت یکپارچه، منسجم و با وحدت رویه اقدام کنند.
استاندار سمنان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بانکهای عامل استان در بحث حمایت از صنعت و تولید در استان در سال گذشته، تاکید کرد بانکها در سال جاری نیز باید عملکرد درخشانی داشته باشند و گفت: تمامی تذکرات و اخطار ها به دلیل پویایی بیشتر در امر حمایت از صنعت و جهش تولید است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد