hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خبرنگاران قمی در خط مقدم جهاد اطلاع رسانی

خبرنگاران قمی در خط مقدم جهاد اطلاع رسانی

1399/05/16 , 21:19
معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب (ع) گفت: رسانه های قم نشان دادند در انعکاس اخبار مهم به ویژه در شرایط بحرانی برای انعکاس اخبار موثق به صورت جهادی عمل می کنن

 

به گزارش رویداد ایران_قم، سرهنگ احمد فتوحی صبح پنج شنبه در بازدید از دفتر پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز در قم ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه از ملزومات جامعه امروزی است و همه آحاد جامعه به دانستن اخبار روز در زمینه های گوناگون نیاز دارند.

وی با بیان اینکه رسانه از ملزومات زندگی افراد جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: هرکسی بنا به ضرورت هایی که دارد به دانستن اخبار نیازمند است و اگر مردم جامعه به اخبار دسترسی نداشته باشند دچار آشفتگی می شوند که این نشان از اهمیت رسانه است.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب (ع) ابراز امیدواری کرد: اصحاب رسانه با اعلام اخبار صادقانه همواره در جامعه می توانند امید و نشاط تزریق کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری های پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز در قم با سپاه علی بن ابی طالب (ع) عنوان کرد: رسانه های قم همواره نشان دادند در انعکاس اخبار مهم اعم از سیاسی اجتماعی و فرهنگی به ویژه در شرایط بحرانی برای انعکاس اخبار موثق به صورت جهادی عمل کردند.

در بخش دیگری از این دیدار مدیر پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز در قم بیان کرد: این رسانه همواره در انعکاس اخبار موثق پیشگام است و تلاش می شود تا اخباری که از این رسانه انعکاس پیدا می کند از اخبار تولیدی و مورد وثوق مردم و مسئولان باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد