hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مسئولان با آغوش باز به استقبال انتقادهای منصفانه خبرنگاران بروند

مسئولان با آغوش باز به استقبال انتقادهای منصفانه خبرنگاران بروند

استاندار سمنان گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای انجام بهتر امور و توسعه استان سمنان با آغوش باز به استقبال انتقادهای منصفانه خبرنگاران بروند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران استان سمنان به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: به دور از حرف کلیشه‌ای باید کار خبرنگاران را تحسین کرد چراکه این کار همیشه مسئولیت دارد و این عزیزان از اقشار فرهیخته جامعه هستند. وی با بیان اینکه، خبرنگاران برای بیان مطالبه های آحاد جامعه در تلاش هستند، گفت: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان می باشند.
استاندار سمنان ادامه داد: در کنار بیان مشکلات ، خبرنگاران همواره نقد منصفانه‌ای از عملکرد مسئولان دارند و این رویه باید با نهایت صداقت و شفافیت ادامه یابد.
استاندار سمنان با بیان اینکه، خبرنگاران همواره به مسئولان تلنگر می زنند، افزود: اثر کار خبرنگاری به قلم آن است که این ابزار صادقانه با اتکای به خداوند در حرکت باشد.
آشناگر تصریح کرد: اگر این قلم صادقانه و با اتکای به خدواند به کار گرفته شود به طور حتم جامعه از حلاوت آن برخوردار خواهند شد.
استاندار سمنان افزود: اگر قلم خبرنگاران اتکای به دنیا داشته باشد به طور حتم در مسیر خطر است و خدایی نکرده به مسایل فساد آلوده می شود.
آشناگر ادامه داد: کار خبرنگاری کار پرخطری است و حتی خبرنگارانی داشتیم که جان خود را هشت سال دفاع مقدس و در حواث تروریستی از دست دادند.
وی گفت: حساسیت ها در کار خبرنگاران قابل توجه است ، به گونه‌ای که هم باید مشکلات بیان شود و هم عملکردها بازگو شود
آشناگر افزود: کار خبرنگار مداحی دولت یا مسئولان نیست ، بلکه مرز حساسی است که از یک سو بیان دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر بیان‌ انتقادهای سازنده است که بواسطه ی آن مسیر درست ، شناسایی و تبیین گردد.
وی ادامه داد: قلم خبرنگاران برای جلب رضایت خدا و ایفای مسئولیت اجتماعی باشد و مدیران باید با آغوش باز به سراغ انتقادهای منصفانه بروند و در این راستا خبرنگاران در ثواب گره گشایی از مشکلات مردم با اطلاع رسانی منسجم شریک‌ هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد