hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خبرنگاران استان سمنان در فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا خوش درخشیدند

خبرنگاران استان سمنان در فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا خوش درخشیدند

استاندار سمنان گفت: خبرنگاران استان سمنان در ماه های گذشته در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف مقابله با کرونا ویروس با خبررسانی به موقع خوش درخشیدند.
به گزارس روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: خبرنگاران با تولید فراورده‌های خبری در ماه های گذشته خوش درخشیدند و از تلاش های این عزیزان قدردانی می شود.
وی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خوبی عمل کردند و این خبررسانی ها با تلاش مستمر ادامه یابد.
استاندار سمنان ادامه داد: به خبرنگارانی که در شیوع کرونا ویروس، مشکلاتی برای آنان ایجاد شد ، تسهیلات ارائه شود و باید با تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات این قشر فرهیخته اقدام شود.
آشناگر تصریح کرد: خبرنگاران استان برای تخریب دولت مطلب منتشر نمی کنند در حالی که بیشتر اقدام های آنان شتاب گرفتن توسعه در استان است.
وی تصریح کرد: خبرنگاران با هوشیاری فضای سیاسی جامعه را رصد کنند ، چرا که دشمنان جنگ روانی قدرتمندی را علیه ملت ایران آغاز کردند که باید نسبت به این توطئه ها آگاهی داشت.
آشناگر اضافه کرد: هدف دشمنان ناکارآمد جلوه دادن دولت است درحالی که واقعیت امر اینطور نیست و سهم دشمنان در جنگ اقتصادی و روانی بسیار برجسته است.
آشناگر گفت: اطلاع رسانی با ارائه آموزش همراه باشد و سواد رسانه ای در جامعه افزایش یابد.
استاندار سمنان گفت: رسانه های استان مطالبه گر باشند و خبرنگاران ، مسئولان و مردم را پاسخگو بار بیاورند.
آشناگر با ذکر این نکته که خبرنگاران به سمت تخریب نروند و قلم‌ نباید به سمت تحقیر مسئولان برود، گفت : باید خبرنگاران را برای خلق ثروت آموزش بدهیم و مدیریت آموزش مالی و ثروت آفرینی به خبرنگاران ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان،۱۷ مرداد "روز خبرنگار" سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی است که به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد