hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با پیشکسوتان خبری انجمن خبرنگاران استان سمنان

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با پیشکسوتان خبری انجمن خبرنگاران استان سمنان

در آستانه 17 مرداد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با پیشکسوتان و اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران این استان، از تلاش و فعالیت خبرنگاران تجلیل کرد و روز خبرنگاران را به فعالان خبری تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در این نشست که عصر سه شنبه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد تاکید کرد: اینگونه نشست ها که نشان از همدلی و همراهی دارد باید به صورت مستمر برگزار شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با شنیدن برخی از مسایل و مشکلات خبرنگاران و نیز لزوم توجه به تشکل های خبری و رسانه ای در استان سمنان گفت: انجمن خبرنگاران و خانه مطبوعات باید در کنار هم و با انجام فعالیت های مختلف نسبت به تقویت جریان خبری و رسانه ای با هدف توسعه فرهنگ و تقویت وحدت در استان تلاش و فعالیت نمایند.
فلاح در خصوص ساماندهی خبرنگاران و نیز اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات نیز گفت: طرح ساماندهی به قوت خود باقی است و در اینده با مشارکت و همراهی خانه مطبوعات و فعالان رسانه ای انجام خواهد شد و اساسنامه خانه مطبوعات نیز باید به گونه ای اصلاح شود که جوابگوی قانونی جامعه خبری استان باشد و سهم خبرنگاران در این خانه افزایش یابد.
وی با تاکید بر لزوم انجام مراحل ثبت انجمن خبرنگاران گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ثبت این انجمن در قالب موسسه تک و یا چند منظوره آمادگی دارد و اعضای شورای مرکزی انجمن برای ثبت آن اقدام نمایند و این اداره کل نیز دراین خصوص همکاری خواهد کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین با بیان برخی از مسایل و مشکلات این اداره کل در ابعاد اعتباری، نیروی انسانی، فعالیت های این اداره کل در سال 99 را بسیار گسترده خواند و گفت: چندین برنامه برای سال 99 برنامه ریزی شده که به رغم اعتبارات کم باید اجرا شود.
وی تلاش برای کلنگ زنی و آغاز ساخت پروژه تالار مرکزی سمنان و نیز مجتمع فرهنگی هنری شاهرود، برگزاری جشنواره ملی هنرهای جدید رضوی (آهوان) و جشنواره ملی آیات با تاکید بر بستر فضای مجازی، واگذاری برخی از مراکز این اداره کل به بخش خصوصی، جذب نیروی انسانی برای تکمیل نیروهای مورد نیاز اداره کل طرح ملی پایتخت کتاب را از جمله اسین برنامه ها برشمرد.
در این نشست رییس و برخی ازاعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان به بیان دیدگاهها و مسایل و مشکلات خبرنگاران و فعالیت های این انجمن پرداختند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد