درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 8 تیر 1405

کد: 413633 | 13 اسفند 1403 ساعت 22:18

هر تهرانی روزانه ۲۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند!

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب تهران اعلام کرد که میانگین مصرف آب هر تهرانی به ۲۵۰ لیتر در روز رسیده است. این آمار نشان‌دهنده نیاز مبرم به مدیریت بهینه منابع آبی در پایتخت است تا از هدررفت آب جلوگیری شده و تامین نیازهای شهروندان به صورت پایدار ادامه یابد.
هر تهرانی روزانه ۲۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند!


به گزارش گروه رسانه‌ای شرق؛ مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب تهران اعلام کرد که میانگین مصرف آب هر تهرانی به ۲۵۰ لیتر در روز رسیده است. این آمار نشان‌دهنده نیاز مبرم به مدیریت بهینه منابع آبی در پایتخت است تا از هدررفت آب جلوگیری شده و تامین نیازهای شهروندان به صورت پایدار ادامه یابد.

 

 
 
 

 

منبع: sharghdaily-978973



عکس خوانده نمی‌شود