hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت نام استفاده از تسهیلات کرونا کسب و کارهای فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی تمدید شد

ثبت نام استفاده از تسهیلات کرونا کسب و کارهای فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی تا 15 اردیبهشت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز سه شنبه گفت: شاغلان و فعالان فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی دارای بیمه و یا بدون بیمه می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا اقدام به ثبت نام برای برخورداری از این تسهیلات نمایند.
وی افزود: متقاضیان می توانند تا ۱۵ مرداد، با مراجعه به سامانه کارا  به نشانی https://kara.mcls.gov.ir  برای استفاده از تسهیلات کرونا ثبت نام کنند.
فلاح، از صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی استان سمنان که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا نشده اند خواست با توجه به رفع مشکلات ثبت نام تا تاریخ یاد شده، نسبت به ثبت تقاضای خود در این سامانه اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: بر اساس اعلام رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صاحبان کسب و کارهای فرهنگیِ متقاضی دریافت تسهیلات دولتی فقط تا ۱۵ مرداد فرصت ثبت نام در سامانه کارا دارند و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد