hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همدلی مردم در هشت سال دفاع مقدس ، در جنگ اقتصادی هم تداوم یابد

همدلی مردم در هشت سال دفاع مقدس ، در جنگ اقتصادی هم تداوم یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همدلی و وحدت مردم در نبرد حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی و در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت شریف ایران هم تداوم یابد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: باید مردم شریف ایران به این موضوع مهم توجه کنند که کشور در زمان حاضر به معنای واقعی در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و لازم است اتحاد و همدلی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی هم ادامه یابد.
وی خاطر نشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارزش‌های نهادینه شده این انقلاب شکوهمند بار دیگر مرور و فرهنگ ناب و اعتقادی مردم در همراهی با مسئولان در گره گشایی از مشکلات بار دیگر تکرار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ، تهمت و تخریبی از سوی هیچ فردی به مسئولان صورت نمی گرفت و وحدت و اتحاد مردم فراگیر و زبانزد بود.
خجسته پور تصریح کرد: در جنگ اقتصادی ارزش های دفاع مقدس برای همگان بیان شود و در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌ها است.
وی اضافه کرد: در این مقطع زمانی لازم است مردم در کنار مسئولان از سرداران جنگ اقتصادی حمایت کنند و این روزها نقش کارگران عزیز و تولیدکنندگان که در خط مقدس جنگ اقتصادی قراردادند، بسیار برجسته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد