hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دستگیری سارقان مسلح ‌خرمشهر در کمتر از ۲۴ ساعت / متهمان با ‌پوشش لباس نظامی سرقت می‌کردند

دستگیری سارقان مسلح ‌خرمشهر در کمتر از ۲۴ ساعت / متهمان با ‌پوشش لباس نظامی سرقت می‌کردند

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۲ سارق مسلح منزل در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.
سرهنگ ‌همت علی ترکارانی‌ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت، 2 سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، صبح امروز طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ ترکارانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 دست لباس نظامی ناجا، بسیج و اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی، اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به 3 فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف کردند، بیان داشت: مال باختگان در مواجهه حضوری با سارقان به صراحت آنان را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان در مشارکت اجتماعی و برقراری امنیت، از عموم شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد