hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبه پروری در راستای تقویت نیروهای متخصص در شهرداری ها

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبه پروری در راستای تقویت نیروهای متخصص در شهرداری ها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبه پروری در راستای کادرسازی و تقویت نیروهای متخصص در شهرداری ها به منظور رشد و ارتقاء مدیریت شهری در استان تاکید کرد.
مشهد مقدس رویداد امروز-میثم کرمانی، ظهرامروز در جلسه ای با جمعی از متخصصان و صاحب نظران حوزه جوانان، ضمن اشاره به نقش برجسته جوانان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مدیران، اندیشمندان و فعالان جوان در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت ببرند تا ایران بزرگ را با الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.
وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت صاحب نظران حوزه جوانان و بهره برداری از پتانسیلهای ویژه موسسه آموزش، مشاوره و تحقیقات در این سازمان، گام های موثری را در جهت نخبه پروری و کادر سازی در شهرداریهای استان بردارد.
کرمانی یادآوری کرد: به عنوان مثال یکی از اقدامات اساسی این سازمان در سال جاری در حوزه شناسایی و بازپروری نخبگان و بهره گیری از ظرفیت جوانان، برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای بیش از هزارجوان علاقه مند به بازاریابی اینترنتی و سازماندهی آنها بوده است و   برنامه ریزی خوبی را در جهت تقویت حوزه بازرگانی سازمان همیاری و خدمات دهی به شهرداریها با استفاده از توان و تخصص این جوانان در دستور کار دارد.
لازم به ذکراست که در این جلسه، همچنین حکم انتصاب محمدرجب زاده طرقبه، یکی از فعالان و صاحب نظران حوزه جوانان به عنوان مشاور افتخاری سازمان همیاری در حوزه جوانان، نخبه پروری و کادرسازی شهرداری های استان به وی اعطاء شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد