hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پايش عرصه محيط زيست پالايشگاه خانگيران با فناوري نوين پهپادي

پايش عرصه محيط زيست پالايشگاه خانگيران با فناوري نوين پهپادي

رئيس محيط زيست شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد از رونمايي پهپاد زيست محيطي در اين شركت خبر داد و گفت: با هدف پايش و حفاظت از عرصه محيط زيست و نگهداشت منابع طبيعي، از خدمات فناوري نوين پهپاد (پرنده هدايت پذير از دور) در اين مجتمع گازي استفاده مي شود.

مشهد مقدس رویداد امروز-ايرج اجلالي با اعلام اين خبر افزود: بسياري از تهديدهاي زيست محيطي، تخريب منابع و آلودگي هاي ايجاد شده در زمين، نتيجه فعاليت هاي غيرمنطبق با دستورالعمل هاي محيط زيست و عدم شناسايي به موقع  آن ها مي باشد.

وي اظهار داشت: در راستاي حفاظت هر چه بيشتر از محيط زيست اطراف پالايشگاه، استفاده از فناوري‌هاي روز را با مشاركت‌ كاركنان و سازمان‌هاي مردم نهاد در دستور كار قرار داده‌ايم.

اجلالي تصريح كرد: پالايشگاه خانگيران سرخس به عنوان نخستين شركت در مجموعه عظيم صنعت گاز اقدام به برنامه ريزي و استفاده از خدمات پهپاد نموده است.

رئيس محيط زيست پالايشگاه خانگيران بيان كرد: به دليل نياز مبرم اين واحد از خدمات پهپاد جهت كنترل و مديريت آلايندهاي زيست محيطي، پايش و حفاظت از محيط زيست، پايش كانون هاي ايجاد گرد و غبار،  شناسايي مسيل سيلاب هاي حاصل از بارندگي، پايش مراتع اطراف پالايشگاه ، شناسايي مراتع خشك شده و مستعد حريق،  پايش آب بندها ( ميزان آب ارسالي به آب بندها)، بررسي و مديريت فضاي سبز و در نهايت كنترل جايگاه هاي مخصوص دپو موقت پسماندها و محوطه دفن آنها از پهباد استفاده مي گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد