hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نشست صمیمی مدیر با بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم

نشست صمیمی مدیر با بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم

به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، جلسه شورای بانوان با حضورمدیر و جمعی از کارکنان اناث درسالن جلسات منطقه برگزار شد.                

به گزارش رویداد ایران_قم،نشست صمیمی سید محمود طاهری مدیرمنطقه قم با بانوان شاغل با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید محمود طاهری ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین جلسه و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، بر اهمیت و جایگاه والای آن در آیات قرآنی و روایات اسلامی تاکید کرد.

طاهری افزود: حجاب بهترین ارزش برای انسان است، مقوله حجاب متعلق هم به مردان و هم به زنان است و از فطرت انسان سرچشمه می گیرد، رعایت حجاب و عفاف در جامعه یک وظیفه شرعی و تکلیف دینی است.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف لازم و ملزوم یکدیگرند حفظ چشم، گوش، قلب و تمامی اعضا و جوارح از هرگونه خطا و گناه عفاف است که حاصل این عفت (حجاب درونی) ، پوشش ظاهری است؛ به تعبیری لطیف‌تر، حجاب میوه عفاف است و عفاف ریشه حجاب، عفاف و حجاب از مهم ترین ارکان اجتماعی و جزء دستورات اکید اسلام است.

در ادامه، فاطمه دهقان دبیر کمیته عفاف و حجاب منطقه ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، از مسئولین منطقه به دلیل اهمیت قائل شدن به جایگاه بانوان و تکریم آنان، قدردانی نموده و به طرح مسائل و موضوعات حوزه بانوان در راستای تدوین برنامه های سال جاری حوزه بانوان منطقه پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد