hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دعوت مدیر کل‌کمیته امداد استان سمنان از مردم برای پیوستن به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران

دعوت مدیر کل‌کمیته امداد استان سمنان از مردم برای پیوستن به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ضمن دعوت از مردم استان سمنان برای پیوستن به پویش ازدواج جوانان باهمراهی خیران خاطرنشان کرد:با کمک شما خیرین تهیه جهیزیه برای نوعروسان به مناسبت سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س) در نظر گرفته شده تا تعدادی از نوعروسان نیازمند در این ایام خجسته راهی خانه بخت شوند.

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت:به مناسبت سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س)  از یکم تا هفتم مرداد پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعرسوان باهمکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و کمیته امداد راه اندازی شده است.
وی به راه اندازی کاروان جهیزیه در برخی از شهرهای استان در روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س) و ایجاد شور و هیجان در این روز خجسته خبر داد و گفت: گرامیداشت این روز مبارک تنها با حرکت این کاروان و با توجه به شیوع کرونا برگزاری می شود.
محسن مسعودیان راد از پیش بینی تهیه بیش از ۳۰ سری جهیزیه توسط مراکز نکیوکاری و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج به پسران در شرف ازدواج و به ازدواج مجدد پرداخت شده است و در سال جاری بیش از ۹۰۰ نوعروس راهی خانه بخت می‌شوند.
شایان ذکر است، شماره کارت 
شهرستان سمنان:۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۷۱۳۸
شهرستان شاهرود:۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۷۲۲۹
شهرستان دامغان:۶۰۳۷۹۹۷۳۵۰۰۱۷۲۴۵
شهرستان گرمسار:۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۷۱۸۷
برای کمک شما مردم نیک اندیش یه جوانان نیازمند در شرف ازدواج در نظر گرفته شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد