hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 13 میلیارد ریال برای بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول در روستاهای استان هزینه شد

13 میلیارد ریال برای بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول در روستاهای استان هزینه شد

مدیر مخابرات منطقه سمنان از هزینه اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در راستای توسعه و بهبود پوشش شبکه همراه اول در 11 روستای استان سمنان خبر داد.
مجید دارائی، ضمن عنوان این خبر اضافه کرد: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه سمنان و با هدف بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول، تکنولوژی‌های نسل (3G) و نسل (4G) همراه اول در 11 سایت BTS روستاهای استان نصب و راه‌اندازی گردید.
وی با اشاره به اینکه استان سمنان از نظر پوشش آنتن‌دهی همراه اول در مسیرهای جاده‌ای و ریلی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت پوشش آنتن‌دهی در روستاهای استان و با بررسی‌های بعمل آمده از سوی کارشناسان مخابرات منطقه سمنان، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل سه و چهار همراه اول در روستاهای لاسجرد سرخه، بدشت و چهار طاق پرو شاهرود، روستاهای قوشه، قدرت‌آباد، بق، مهماندوست، آهوانو و شهرک صنعتی دامغان، شهرک صنعتی فجر گرمسار و روستای جلیل‌آباد آرادان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 200 میلیون ریال نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: با توجه به نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های نسل (3G) و نسل (4G) همراه اول در سایت‌های مذکور، نقاط تحت پوشش از ظرفیت مکالمه و سرعت اینترنت قابل قبولی برخوردار می‌باشد.
دارائی، ضمن تأکید بر امر توسعه و تأمین حداکثری خدمات مورد نیاز مشتریان شرکت مخابرات ایران در سایر نقاط شهری و روستایی استان، افزود: هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدید BTS تلفن همراه در استان با استفاده از تجهیزات به‌روز و نسل جدید تلفن همراه، توسعه و بهبود پوشش تلفن همراه و رفاه حال مشترکین می‌باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد